تازه های سایت

کد مطلب: 36348
27. آذر 1397 - 2:32
از جلسه محرمانه سرپرست باشگاه و پنج بازیکن پرسپولیس عکسی بیرون آمده که به نظر می‌رسد این عکس توسط یکی از اطرافیان عرب گرفته شده و بازیکنان نگران این هستند که فیلم یا صدای این جلسه هم ضبط شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، بعدازظهر امروز ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با پنج بازیکن تیمش و همچنین برانکو سرمربی پرسپولیس برگزار کرد تا صحبت‌های آنها را بشنود. چرا که بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی امروز حاضر به تمرین کردن نشدند.

در این جلسه سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و شجاع خلیل‌زاده حضور داشتند و پس از شنیدن صحبت‌های سرپرست باشگاه گلایه‌های خود را از وضعیت موجود ابراز کردند.

در این جلسه غیر از نفرات نامبرده یکی دو نفر هم به عنوان مشاوران عرب حاضر بودند که پشت‌سر بازیکنان نشسته بودند و جالب اینجا است که از پشت سر از بازیکنان پرسپولیس عکسی گرفته شده که این شائبه را ایجاد می‌کند یکی از مشاوران سرپرست باشگاه این تصویر را گرفته است.

این موضوع باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس از این مسئله بسیار ناراحت شوند چرا که آنها احتمال می‌دهند از جلسه محرمانه آنها صدا یا فیلمی هم ضبط شده باشد.

منبع: فارس

دیدگاه شما