تازه های سایت

کد مطلب: 36331
25. آذر 1397 - 1:38
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای اردوی جهادی در ۳ روستای بخش زرین دشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  گرو، مهدی جلالوند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ‌‌‌شهرستان نهاوند در جلسه هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان نهاوند، با بیان اینکه میدان داری مراسم امسال جشن ۴۰ سالگی انقلاب با جوانان خواهد بود، افزود: دستاوردها و نقطه عطف تمام عملکردها و دستگاههای شهرستان باید در دهه فجر ارائه شود و در تمامی برنامه ها از ظرفیت و پتانسیل رسانه های شهرستان که بازوی پرتوان مجموعه اجرایی شهرستان هستند، حتما استفاده شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت و ایده جوانان و هیئت اندیشه‌ورز جوان در کمیته‌ها استفاده شود،یادآور شد: این جلسه از این به بعد به صورت هفتگی تشکیل خواهد شد و تمامی دستگاه‌ها قبل از هر جلسه تمامی گزارش عملکردها را به صورت کتبی به دبیرخانه ستاد در فرمانداری ارسال کنند.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز از اجرای اردوی جهادی در۳روستای بخش زرین دشت خبر داد.
سرهنگ کامران کریمی با اشاره به اینکه این اردو در روز جمعه ۲۳ آذر ماه به مدت یک روز انجام می گیرد، افزود: این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی نهاوند برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این اردو در در قالب خدمات پزشکی، آموزشی و سلامت انجام می گیرد و شامل ویزیت رایگان پزشک عمومی، کلاس های بهداشت فردی و اجتماعی، تست سلامت قند خون و فشار خون، آموزش CPR و مشاوره روانشناسی بوده که این روستاها شامل توانه بالاجوب و جعفرآباد است.
انتهای پیام

دیدگاه شما