تازه های سایت

کد مطلب: 36259
15. آذر 1397 - 12:38
مراسم تشییع و خاک‌سپاری دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور باشکوه مردم نهاوند در زیر بارش باران برگزار شد و این دو شهید 19 و 21 ساله در دانشگاه آزاد نهاوند تدفین شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مردم شهیدپرور و قدرشناس شهرستان نهاوند با حضوری باشکوه و در زیر بارش باران فرزندان غیور و گمنام خود را تشییع کردند و نشان دادند همیشه ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که روز گذشته وارد نهاوند شده بود و با استقبال مردم شهر و روستاهای بخش‌های مختلف نهاوند وارد این شهرستان شده بود امروز با حضور امت حزب‌الله تشیع و تدفین شدند.

این مراسم امروز ابتدا در سپاه ناحیه نهاوند با حضور نیروهای نظامی و انتظامی آغاز شد و سپس مردم شهیدپرور نهاوند از مقابل مسجد جوانان به سمت میدان امام خمینی (ره) پیکر مطهر این دو شهید والامقام را تشییع کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند بر پیکر مطهر این دو فرزند شجاع ایران اسلامی نماز اقامه کرد.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه در سخنان کوتاهی گفت: امروز ما به شهدا نیاز داریم چون شهدا با تبعیت از امام راحل راه را شناختند و امروز ما نیز باید با اجرای منویات مقام معظم رهبری راه را بشناسیم و به مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی باقدرت ادامه دهیم.

وی افزود: امنیت و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود اجازه هیچ خودنمایی به دشمن ندادند.

مغیثی بیان داشت: امروز نیز اگر می‌خواهیم موفق و عزتمند باشیم باید در مقابل دشمنان مقاومت کنیم و با عمل به وصایای شهدا بتوانیم روش و سیره زندگی این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
 
وی گفت: دشمنان ملت ایران هیچ‌گاه دست از توطئه برعلیه کشورمان برنمی‌دارند و ما نیز باید با حفظ وحدت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب موفق شویم بر همه توطئه‌های آن‌ها پیروز شویم.

پیکر مطهر این دو شهید گمنام و 19 و 21 ساله که در عملیات رمضان و والفجر تفحص شده‌اند سرانجام با بدرقه به‌یادماندنی مردم نهاوند در دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند واقع در روستای کوهانی به خاک سپرده شد.

دیدگاه شما