تازه های سایت

کد مطلب: 36249
14. آذر 1397 - 12:37
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با روز دانشجو پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد نهاوند تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پس از سفر سردار باقر زاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور به نهاوند و بازدید از محل دانشگاه آزاد این شهرستان موافقت برای تشییع پیکر مطهر شهید گمنام اخذ شد.
وی اظهار داشت: پس‌ازاین بازدید با تشکیل جلسه‌ای مکان موردنظر مورد تأیید نهایی قرار گرفت و مقرر شد در اولین فرصت پیکر مطهر دو شهید گمنام در نهاوند تشییع و تدفین شود.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: با هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی و متولی شهرستان نهاوند ستاد استقبال در سپاه نهاوند تشکیل شد و وظایف هر دستگاه مشخص شد.
وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیکر مطهر این دو شهید گمنام صبح فردا چهارشنبه در میان استقبال مردم شهیدپرور نهاوند از میدان بسیج وارد این شهر می‌شود.
کریمی گفت: پیکر مطهر این دو شهید گمنام بعد از ورود به نهاوند در چند روستای بخش خزل و زرین‌دشت نهاوند مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و سپس به سپاه شهرستان نهاوند منتقل می‌شود.
وی افزود: فردا شب هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جوانان نهاوند مراسم وداع با پیکر مطهر این دو شهید گمنام انجام می‌شود و بعد از در هیئت فاطمیون نیز مراسمی برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: مراسم اصلی تشییع و تدفین این دو شهید عزیز نیز صبح پنج‌شنبه ساعت 9 صبح با حضور مردم و مسئولان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی آغاز می‌شود.
وی گفت: بعد از تشییع از محل سپاه، پیکر مطهر این دو شهید گمنام از مقابل مسجد جوانان به سمت میدان امام خمینی (ره) بر روی دستان مردم شهیدپرور نهاوند تشییع می‌شود.
کریمی افزود: سرانجام پیکر مطهر این دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد نهاوند واقع در روستای کوهانی تدفین می‌شود.
وی در پایان با دعوت از مردم شهیدپرور نهاوند برای حضور در این مراسم گفت: این شهدای گران‌قدر در عملیات رمضان و والفجر تفحص شده‌اند که ۲۱ و ۱۹ ساله می‌باشند.
انتهای پیام/س

دیدگاه شما