تازه های سایت

کد مطلب: 36209
5. آذر 1397 - 13:10
در اجتماع بسیجیان نهاوند عنوان شد
حضور بسیج در صحنه همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان به عنوان نیرویی ولایتمدار، کارآمد و با ایمان در عرصه هایی که حاضر شدند موفق عمل کرده اند و نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار رضا میرزایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در تجمع ۴ هزار نفری و باشکوه بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم علیمرادیان به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج گفت: از انواع نقشه های شوم دشمنان سالم عبور کرده ایم که این توطئه ها و تقشه ها با حضور به موقع و قدرتمندلنه بسیجیان خنثی شد.

وی اظهار داشت: بعد از تشکیل سازمان بسیج این نهاد انقلابی همیشه مایه عزت و اقتدار بوده است.

میرزایی افزود: هرجا بسیجیان به میدان امدند دشمنان را نا امید کردند و از این به بعد هم هرجا بسیج وارد شود دشمنان شکست خواهند خورد.

وی بیان داشت: بسیجیان در زمان دفاع مقدس با رشادتهای بی نظیر خود اجازه ندادند حتی یک وحب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بعد از دفاع مقدس هم در عرصه های موشکی، هسته ای و سازندگی کشور این تفکر بسیحی بود که تحریم ها را بس اثر کرد و کشور را به اوج اقتدار و عزت رساند.

وی افزود: سازندگی و کمک به مناطق محروم در طول سالهای بعد از دفاع مقدس از دیگر ماموریت های بسیج بود که امروز هم ادامه دارد.

میرزایی اظهار ذاشت: تفکر و الگوی بسیج در منطقه توسعه یافته دست که به تاسی از همین الگو عراق و سوریه از دست تکفیری ها نجات یافت.

وی گفت: تجربه گرانقدر بسیج در منطقه باعث شد، داعش از بین برود و حامیان آمریکایی انها نیز با وحود هزینه های زیاد ولی چیزی به دست نیاورند و شکست بخورند.

میرزایی افزود: دشمن در حال طراحی و برنامه ریزی برای ضربه زدن به انقلاب است که باید همه از جمله بسیجیان هوشیار باشند.

وی در پایان گفت: امروز وظیفه همه ما پیروی از رهبر معظم انقلاب و حضور موثر در همه عرصه ها است تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

دیدگاه شما