تازه های سایت

کد مطلب: 36158
22. آبان 1397 - 9:04
مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند از خدمات رسانی کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف ترویج عدالت در سلامت ودسترسی مردم در روستاها ومناطق دور افتاده وارتقای سلامت دهان ودندان کلینیک های سیار دندان پزشکی به مدت سه ماه به مناطق محروم شهرستان نهاوند اعزام شد.

دارابی گفت: کلینیک سیار دندانپزشکی از تاریخ ۲۰ آبان ماه سال جاری به مدت سه ماه در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان نهاوند خدمات دندانپزشکی ارائه می کند.

وی بیان نمود: کلینیک سیار دندانپزشکی به روستاهای محروم شهرستان که از مراکز خدمات جامع سلامت بی بهره هستند و یا در نقاطی از شهرستان که دسترسی گروههای هدف به مراکز سخت است اعزام می‌شود و به روستائیان خدمات ارائه می کند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان داشت: این کلینیک در قالب یک دستگاه یونیت مجهز به تمامی امکانات دندانپزشکی همه خدماتی که در مراکز خدمات جامع سلامت قابل انجام است ارائه می‌دهد.

دارابی در ادامه بیان نمود:خدمات دندانپزشکی در روستاها برای جامعه هدف شامل دانش آموزان زیر ۱۴ سال و زنان باردار و شیرده بصورت رایگان ارائه می شود.

وی افزود: خدمات دندانپزشکی قابل ارائه در کلینیک سیار شامل ترمیم و پرکردن دندان، جرم گیری، سیلانت تراپی، کشیدن دندان، رادیوگرافی دندان، درمان پالپ زنده، وارنیش فلوراید و سایر خدماتی است که بیمار نیاز دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما