تازه های سایت

کد مطلب: 36143
18. آبان 1397 - 2:37
مدیر ارشاد نهاوند از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، زینب سیف در کمیته فرهنگی و هنری گرامیداشت دهه فجر شهرستان نهاوند گفت: امسال چهلمین سال پیروزی شکوهمند مردم ایران بر ظلم و طاغوت ستم شاهی است و  همه ما وظیفه داریم پاسدار این انقلاب و ارزشهای آن باشیم.

وی ادامه داد: در ماندگاری این انقلاب و حفظ  آن همه مردم سهیم بوده اند و هر آنچه توانسته اند از جان و مال خویش در راه اعتلای آن هزینه کرده اند و این اتفاق بزرگترین خاری است که بر چشم دشمنان ماست چرا که می بینند کوچک و بزرگ، پیر و جوان در رکاب رهبر و انقلاب خود ایستاده اند.

مدیر ارشاد نهاوند با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب به خیال واهی اجازه نمی دهند ما جشن ۴۰ سالگی انقلاب خود را برگزار کنیم، گفت: این بهترین فرصت است تا به آنان بفهمانیم چیزی جز خیال های باطل نداشته و ندارند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتفاقی بی بدیل در تاریخ  معاصر به شمار می‌آید که در مسائل سیاسی جهان و منطقه ایفاگر نقش تعیین کننده و تحولات غیرقابل پیش بینی بوده است.

سیف عنوان کرد: این اتفاق بزرگ معادلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و با آگاهی‌های عمیقی که در میان ملت‌های مسلمان جهان به‌ویژه در کشورهای اسلامی به وجود آورده زمینه تحولات ریشه دار و چشمگیری را فراهم کرده است.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر نهاوند در ادامه از اجرای بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری شاخص در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال با توجه به تقارن دهه فجر با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) باید برنامه ها به نحوی برگزار شود که جایگاه هر دو مناسبت رعایت شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مذهبی و قرآنی در این ایام گفت: برگزاری جنگ شادی شامل اجرای نمایش تئاتر طنز با حضور هنرمندان برجسته کشور و شهرستان، اجرای موسیقی صحنه ای، مسابقه و برگزاری همایش‌های مختلف در سطح دانشگاه های شهرستان، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره با حضور عموم مردم از برنامه های پیش‌بینی شده دراین ایام است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: ویژه  برنامه ها در بیش از ۷۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما