تازه های سایت

کد مطلب: 36121
13. آبان 1397 - 8:46
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ماهیت آمریکا و دول مرتجع عربی زمان جنگ برای ما مشخص‌شده و امروز نیازی به محک زدن آنان نداریم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار سید محمد باقرزاده ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجوی شهرستان نهاوند که به همت بسیج دانشجویی و سپاه ناحیه نهاوند در سالن همایش‌های مجتمع امام خمینی(ره) نهاوند برگزار شد، گفت: ایران اسلامی از گذشته تاکنون موردتهاجم و هجمه‌های آمریکای جنایت‌کار بوده است.

وی با اشاره به نقش شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سوریه، یمن، لبنان و عراق، گفت: شهدای ما باعث شدند امروز شاهد راهپیمایی سلوک حسینی در اربعین امام حسین(ع) باشیم که این بسیار ارزشمند است ضمن اینکه باید مراقب شیاطینی باشیم که می‌خواهند بین اربعین و حج جریانی ایجاد کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین و حج ازلحاظ عرفانی تفاوت‌هایی دارند اما هدف توحید است، گفت: بسیاری از نواقص و سوءبرداشت‌های ما به‌واسطه نقص در توحید است چراکه اگر این‌گونه نباشند عده‌ای به دنبال دامن زدن به این مسائل نیستند.

وی با اشاره و تأکید بر توجه به توطئه دشمن نسبت به اربعین حسینی، گفت: دشمنان زمانی هم علیه حج ابراهیمی توطئه‌هایی کردند اما امروز باید از پیش هوشیارتر باشیم.

سردار باقرزاده در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی(ره)، گفت: امام خمینی فرمودند که امریکا هیچ غلطی نمی‌کند که این حرف ریشه در توحید دارد و اگر اراده الهی باشد یقیناً هیچ غلطی نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر در حوزه سیاست این‌ها را باور داشته باشیم قطعاً موفق هستیم، گفت: متأسفانه امروز ما در فرهنگ مفاهمه مشکل‌داریم و باید دانشگاه و حوزه در کنار یکدیگر قرار گیرند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رسالت دانشگاه‌ها بیان مفاهیم انقلاب است، تأکید کرد: مقام معظم رهبری به الگو قراردادن سیره وزندگی پدران و مادران شهدا تأکیددارند لذا افرادی که در این زمینه‌ها فعال هستند باید به این امور توجه داشته باشند.

وی گفت: مقام معظم رهبری زمانی فرمودند که مراقب باشید یادواره‌های شهدا تکراری نشوند لذا امروز باید به دنبال این باشیم بزرگداشت شهدا منتج به آن شود که مردم ما در برابر آمریکا سرخم نکنند.

وی بابیان اینکه پدر شهیدی به فرزندش سفارش کرده بود که نباید به دشمن پشت کنی چراکه لکه ننگ پشت کردن به دشمن و عقب‌نشینی از مواضع بر ما خواهد ماند؛ گفت: امروز باید توجه داشته باشیم پیروزی و نصرت همچنان که خداوند درآیات مختلف وعده آن را داده از آن ماست.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: دشمنان ما درگذشته و امروز غرق در عده و تجهیزات نظامی خود شدند غافل از آن‌که آرامش‌دهنده دل‌ها خداست و اگر آرامش نداشته باشی توان استفاده از تجهیزات را نداری و همچون جنگ لبنان که اسرائیل هر آنچه داشت را گذاشت و گوسفندوار عقب‌نشینی و فرار کرد.

وی بابیان اینکه در جنگ مرد از نامرد مشخص می‌شود، گفت: ما دولت آمریکا و دول مرتجع عربی را در زمان جنگ به‌خوبی شناخته‌ایم فلذا امروز نیازی به محک زدن آنان نداریم.

سردار باقرزاده در پایان با تأکید بر اینکه امروز دشمن به دنبال متزلزل کردن شعور عمومی جامعه است، گفت: دشمن می‌خواهد اختلاف‌های داخلی را برجسته کند و رهبری آن را از خارج به عهده بگیرد لذا می‌طلبد بیش‌ازپیش نسبت به این مسائل هوشیار باشیم و بدانیم هیچ‌کس از خارج از ایران اسلامی نه دلش به حال ما می‌سوزد و نه اینکه به دنبال رفع مشکلات موجود هستند و تنها به دنبال سوءاستفاده هستند.

دیدگاه شما