تازه های سایت

کد مطلب: 36080
29. مهر 1397 - 15:04
فرماندار نهاوند گفت: بانک کشاورزی همدان از توسعه تولید و اشتغال در نهاوند، حمایت همه جانبه ای داشته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در نشست بررسی مشکلات دو واحد بزرگ تولیدی شهرستان نهاوند(لبنیات احسان سپیده و کشت و صنعت خزل) که با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: سیستم مالی کشور و در رأس آن‌ بانک‌ها، نقش بسیار اساسی و به ‌سزایی در ایجاد فرصت‌های شغلی و تولید ملی دارند و بدین جهت در اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت برای آسان‌سازی روند تولید و استفاده از تمامی ظرفیت های این واحدها تولیدی در شهرستان نظام بانکی به ویژه بانک کشاورزی باید حمایت خود را بیشتر کند.

ناصری گفت: خوشبختانه در مدت حضور کوتاه دکتر حیدرنژادیان در استان همدان، سه بار به شهرستان نهاوند سفر کرده که نشان می دهد وی در راستای تعالی بخشیدن به بخش تولید و اشتغال در شهرستان نگاه ویژه ای دارند.

وی افزود: بیش از نیمی از تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده که با درایت و نگاه دکتر حیدرنژادیان قطعا این روند در آینده سرعت بیشتری می گیرد.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی در بخش کشاورزی است و هدف اصلی آن توسعه ای است به همین علت نگاه حمایتی بانک کشاورزی از ایجاد تولید و اشتغال کرداری است.

دیدگاه شما