تازه های سایت

کد مطلب: 36078
29. مهر 1397 - 13:15
مدرسه ابتدایی" برکت" روستای کهریزسلیم بخش خزل نهاوند با حضور نماینده مردم نهاوند و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در این مراسم گفت: کلنگ احداث این آموزشگاه سال گذشته با حضور نماینده بنیاد برکت، مدیر کل نوسازی استان همدان و مسئولین شهرستان به زمین زده شد و بر اساس وعده داده شده در مهر ماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری رسید. 

حسن بهرام نیا گفت: اخذ مجوز و اعتبار کامل احداث پنج آموزشگاه در شهرستان نهاوند با پیگیری های انجام شده از محل کمک های بنیاد برکت تامین شده است.

بهرام نیا گفت: نخستین مدرسه افتتاح شده مدرسه روستای “ده حیدر “بود و سه مدرسه دیگر مربوط به روستاهای.”وراینه”، “سهران”و”جهان آباد”هستند که در ماه های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند بیشترین بافت فرسوده را دربین مدارس استان همدان دارد و ضرورت بهسازی، نوسازی و احداث فضاهای آموزشی بیش از پیش احساس می شد، با پیگیری و همراهی مسئولین استان و شهرستان، در دوسال گذشته شاهد کلنگ زنی و شروع عملیات احداث فضاهای آموزشی(در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی)در شهرستان بوده ایم که با به ثمر نشستن و افتتاح پروژه های مذکور کام مردم شیرین و از فاصله عقب ماندگی های پیشین شهرستان کاسته خواهد شد.

دیدگاه شما