تازه های سایت

کد مطلب: 36006
8. مهر 1397 - 9:03
نوزدهمین کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند در سال جاری با حضور فرماندار و روسای دستگاهای اجرایی و بانک ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در نوزدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری شهرستان نهاوند گفت: ادارات شهرستان  نهاوند باید تعاونی‌های مشکل‌دار در حوزه کاری خود را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند با ظرفیت ۵۰ درصد و کمتر از توان اسمی فعال هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تکلیف پرونده‌ها و طرح‌های اشتغال‌زا  را مشخص کنند.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه بانک‌ها نیز باید متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زا را از بلاتکلیفی خارج کنند، گفت: روسای ادارات شهرستان نهاوند طی جلسه آینده با گزارش این اقدام در کارگروه حاضر شوند چراکه جلسه آینده با حضور مدیرکل کار و مدیران برخی بانک‌ها استان در شهرستان برگزار می‌شود.

ناصری با اشاره به قول مساعد و حمایت مدیرکل کمیته امداد استان همدان در راستای ایجاد اشتغال در روستاها از طریق اعتبارات تبصره ۱۶، خطاب به مدیران گفت: اعتبارات تبصره ۱۶ را پیگیری و بانک‌هایی که همکاری نمی‌کنند را معرفی کنید تا برخورد شود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم وضعیت اشتغال شهرستان بهبود یابد، باید همگی دست‌به‌دست هم دهیم و راندمان واحدهای نیمه فعال تولیدی را بالا ببریم و تسهیلات را با سرعت بیشتری جذب کنیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه از جلسه گذشته تاکنون یک میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در شهرستان نهاوند پرداخت‌شده است، گفت: از مجموع ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم اشتغال شهرستان نهاوند ۲۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۹۸ طرح اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است./مهر

دیدگاه شما