تازه های سایت

کد مطلب: 35994
3. مهر 1397 - 1:47
فرمانده سپاه نهاوند گفت: حضور بسیجیان نهاوند در مانور سراسری بسیجیان استان همدان از برنامه‌های محوری طی هفته دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوب و مغتنمی است تا نسل جوان جامعه با دلاورمردی‌های رزمندگان غیور دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس از برهه‌های پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه در جنگ نابرابر تحمیلی، فرزندان غیور ایران اسلامی درسی فراموش‌ نشدنی به ابرقدرت‌ها دادند، گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیافتد.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی فکر می‌کردند که با تجهیز و پشتیبانی از صدام، می‌توانند انقلاب اسلامی را از بین ببرند ولی رشادت‌ها و ایثار رزمندگان کشورمان، نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب که از اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی ناراحت هستند سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارند، افزود: دشمنان می‌خواهند با توطئه‌های مختلف مردم را ناامید کنند ولی مردم ما هوشیار و همواره پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

کریمی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس هرساله برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای عزیز دوران دفاع مقدس در سطح شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

اجرای 160 عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی و بصیرتی طی هفته دفاع مقدس در نهاوند

وی با بیان اینکه امسال 160 عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی و بصیرتی طی هفته دفاع مقدس در نهاوند اجرا می‌شود، ادامه داد: برنامه محوری امسال برگزاری مانور سراسری در استان همدان است که بسیجیان نهاوند نیز در این رزمایش شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه نهاوند  خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی و سیاسی، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری کلاس‌های طرح صالحین و گردهمایی بزرگ بسیجیان در چند منطقه شهرستان نهاوند نیز از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

وی با بیان اینکه امسال اکیپ‌های بسیج جامعه پزشکی در روستاها و مناطق محروم نهاوند برای ویزیت رایگان اهالی حضور دارند، یادآور شد: این طرح علاوه بر هفته دفاع مقدس تا پایان سال نیز به مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

کریمی حضور رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مدارس را با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، موجب آشنایی نسل جوان جامعه با دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: پیگیری این امر از دیگر برنامه‌ها در سال جاری است.

وی در پایان گفت: در برنامه‌های امسال سعی شده است، جوانان هر چه بیشتر با دوران دفاع مقدس و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی آشنا شوند تا در مقابل تهاجم نرم دشمن و شبهه‌ها مصون باشند.

۱۷ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در نهاوند افتتاح می‌شود

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس جهت محرومیت‌زدایی ۲۵ گروه جهادی به مناطق محروم نهاوند اعزام می‌شوند گفت: ۱۷ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در نهاوند افتتاح می‌شود.

کریمی اظهار داشت: ضمن بازدید از مشاغلی که طول یک الی دو سال اخیر از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی در شهرستان ایجاد شده است، افتتاح 17 صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در محل پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما