تازه های سایت

کد مطلب: 35967
21. شهريور 1397 - 8:46
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه مأموریت اصلی سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از ارزش‌های جمهوری اسلامی است، گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی گفت: مرحله اول رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در نهاوند برگزار شد.

وی در تشریح برنامه‌های رزمایش گفت: مرحله دوم این رزمایش در شهرستان نهاوند با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» از روز شنبه، ۱۷ شهریورماه با مانور قدرت و رژه پیاده و سواره خودرویی بسیجیان و پاسداران و با همکاری نیروی انتظامی نهاوند آغاز شد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش به رخ کشیدن اقتدار نظام به دشمنان و ایجاد امید در بین مردم است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از ارزش‌های جمهوری اسلامی است، افزود: این رزمایش با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان برگزار می‌شود.

کریمی عنوان کرد: گردان بیت المقدس از روز شنبه به مدت سه شبانه‌روز در اردوگاه قدس برنامه خواهند داشت‌.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری رزمایش در راستای محرومیت زدایی۲۵۰ نفر از بسیجیان در قالب ۲۵ گروه جهادی از ۲۰ شهریور به محل شهر های گیان، فیروزان، برزول و نهاوند اعزام خواهند شد و در راستای خدمات عمرانی _ علمی و آموزشی _ پزشکی و ... فعالیت خواهند کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما