تازه های سایت

کد مطلب: 35934
6. شهريور 1397 - 11:24
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: نهاوند، چهارشنبه ۶ شهریورماه میزبان میهمانان رویداد همدان ۲۰۱۸ است که برنامه‌های این روز شامل بازدید از سراب گیان و حمام حاج آقاتراب و اماکن تفریحی و تاریخی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن جانجان در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: برگزاری جشنواره عسل و برپایی ۱۵ غرفه صنایع دستی همراه با برنامه‌های شاد فرهنگی از مهمترین برنامه‌های این اداره در قالب رویداد همدان ۲۰۱۸ و جشنواره تابستانی در شهرستان نهاوند است.

 
وی ادامه داد: در شهرستان نهاوند به مدت ۴ شب از ۶ شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در شهر گیان و از ۲۲ تا ۲۴ در پارک کوثر نهاوند میزبان مردم با رویداد ۲۰۱۸ هستیم.
 
جانجان بیان کرد: همچنین پنج شنبه ۸ شهریورماه ساعت ۲۱ جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی همزمان با اختتامیه برنامه‌های رویداد ۲۰۱۸ به صورت پخش زنده از شبکه استانی همدان و شبکه سراسری شما در پارک کوثر برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه رویداد ۲۰۱۸ فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های نهاوند است، گفت: رویداد فرهنگی ۲۰۱۸ فرصت مهمی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری نهاوند است و ما نباید از این فرصت مهم غافل شویم.
 
جانجان تصریح کرد: در این رویداد همدان میزبان میهمانان ویژه‌ای از کشورهای مختلف است و به عقیده بنده سهم شهرستان از رویداد ۲۰۱۸ در واقع این است که ما چه اندازه بتوانیم در حوزه گردشگری نهاوند را معرفی کنیم.

دیدگاه شما