تازه های سایت

کد مطلب: 35926
1. شهريور 1397 - 0:41
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: فردی که در سه هفته گذشته اقدام به دوبار چاقو کشی کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو در تشریح جزئیات این دستگیری گفت: فردی سه هفته قبل سرایدار مسجد و پارک کوثر نهاوند را با ضربات چاقو زخمی می کند و از محل متواری می شود.

وی اظهار داشت: همین فرد شامگاه چهارشنبه ۳۱ مرداد، فرد دیگری را در جاده دهبوراه با ضربات چاقو مجروح می کند و باز هم از محل متواری می شود و شخص مجروح شده هم بعلت شدت جراحات وارده به بیمارستان ملایر اعزام می شود.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: با توجه به اطلاع رسانی قبلی که هر فردی سلاح سرد حمل کند و یا در نزاع از آن استفاده کند، پلیس با قاطعیت ورود پیدا می کند و با مجرمین برخورد می کند، دستگیری فرد متخلف و مجرم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در راستای دستگیری این فرد و بعد از یک ساعت عملیات ویژه و محاصره منطقه حضور وی، فرد مجرم که جوانی ۲۰ ساله است توسط پلیس دستگیر شد.

 ساکی با بیان اینکه با مجرم دستگیر شده برابر قانون با قاطعیت برخورد می شود به افرادی که سلاح سرد حمل می کنند و یا در درگیری از آن استفاده می کنند هشدار داد که پلیس بدون هیچ گونه اغماض و ترحمی با آنها برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی نهاوند همچنین گفت: با توجه به اینکه فصل برداشت گردو هنوز فرا نرسیده،  لذا از کلیه خریداران گردو تقاضامندیم از خرید گردو توسط افراد ناشناس و فاقد هویت خودداری کنند.

وی افزود: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده چنین افرادی که بیش از زمان مناسب اقدام به فروش گردو می کنند مراتب را سریعا به پلیس 110اعلام کنند.

ساکی گفت: درغیراین صورت اگر اثبات شود که خریداران  گردو اقدام به خرید گردوی سرقتی کرده اند برابر قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما