تازه های سایت

کد مطلب: 35871
3. مرداد 1397 - 20:58
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ سواری پراید با موتورسیکلت در جاده آورزمان نهاوند راکب 35 ساله موتورسیکلت جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: انحراف به چپ نادرست سواری پراید عامل بروز این سانحه بوده است.

وی اضافه کرد: راننده پراید بر این باور بوده که موتورسوار راه را برای تردد خودروی او باز می کند اما راکب موتور سیکلت در مسیر اصلی خود تردد کرده و این سانحه رخ می دهد.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: راکب موتور سیکلت بدون مدارک هویتی و در سر داشتن کلاه کاسکت اقدام به رانندگی کرده بود در حالیکه اگر کلاه ایمنی در سر داشت هم اینک زنده بود.
سرهنگ عزیزی گفت: جاده آورزمان در محدوده نهاوند - ملایر یکی از حادثه خیز ترین محورهای شریانی این استان محسوب می شود.
وی توضیح داد: سالانه 20 تن در این جاده حدود 35 کیلومتری جان خود را از دست می دهند که این آمار به نسبت سایر محورها بسیار بالا و نگران کننده است.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: 90 درصد از جانباختگان سوانح جاده ای در این مسیر از اهالی و ساکنان بومی این منطقه هستند که این امر گویای بی توجهی این افراد به قوانین راهنمایی و رانندگی با وجود آشنایی کامل با این محور است.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: با وجود اینکه استاندارد به کارگیری تیم های گشتی پلیس راه به ازای هر 50 کیلومتر یک تیم است اما سه تیم محسوس و نامحسوس در این محور 35 کیلومتری حضور دارند.
وی ادامه داد: شمار سوانح پس از تاریک شدن هوا و بازگشت تیم های گشتی به مقر افزایش می یابد هر چند هنگام حضور این تیم ها در سطح جاده هم شاهد بروز تصادف فوتی هستیم.
114 تن در سوانح درون و برون شهری سه ماهه نخست سال گذشته جان باختند که این آمار در فصل بهار امسال به 93 تن تقلیل یافت.
7526/2090

 

 
 
 

منبع : ایرنا

دیدگاه شما