تازه های سایت

کد مطلب: 35861
28. تير 1397 - 9:27
فرماندار نهاوند گفت: اشتغال خط قرمز مسئولان استانی و شهرستانی است ولی با ادامه این روند فعلی، اسشتغال در شهرستان نهاوند به جایی نمی رسد و نیازمند تلاش بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری  گرو،  مراد ناصری در دهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند گفت: بیکاری دو رقمی شهرستان نهاوند با جذب ۱۷ میلیارد تومان حل نمی شود و باید به فکر جذب اعتبارات بیشتر باشیم.

وی اظهار داشت: این ادبیات نمی شود را از ادبیات اداری نهاوند حذف کنید؛ همه چیز می شود و باید این تفکر جایگزین تفکر قبلی شود چون با ادامه روند فعلی وضعیت اشتغال شهرستان به جایی نمی‌رسد.

فرماندار نهاوند افزود: در این مسیر کسانی هستند که خسته می شوند و کسانی هستند که نمی خواهند با سیستم هماهنگ شوند که در این صورت مردم هم آن مدیر را نمی خواهند.

وی عنوان کرد: اشتغال خط قرمز مسئولان استانی و نهاوندی و کارگروه اشتغال شهرستان است.

ناصری عنوان کرد: برخی مدیران‌ که نمی توانند، به شکلی برای مدیران توانمند مشکل ایجاد می کنند که باید این رویه تبدیل به همکاری و همدلی شود و کسی که کار می کند و خدمت گذار مردم باشد تا آخر مردم و بنده از آن مدیر حمایت می کنیم.

وی ادامه داد:هیچ وقت ناامیدی را به کارگروه اشتغال راه نمی دهیم و هر روز امید را در دل ناامیدان و نیازمندان تسهیلات ایجاد می کنیم.

فرماندار نهاوند گفت: بانکها تعامل خوبی با ستاد اشتعال دارند ولی از بانکها انتطار بیشتری داریم و با این شکل نمی شود کارکرد؛ بانک ها باید بیشتر پای کار بیایند تا مشکلات حل شود.

وی بیان داشت: زمینه های تعامل و همکاری در شهرستان موجود است و باید در جلسه اشتغال همه حرفها و کمبودها گفته شود و باید تعریف از یکدیگر و رودربایستی را کنار بگذاریم.

ناصری گفت: انتظاری که از بخشداران داریم این نیست و باید برای اشتغال تلاش بیشتری انجام دهند و در جلسات بعدی باید گزارش بدهند که چکاری کرده اند و نباید امار بدهند باید اعلام کنند که چه طرحی اجرایی شده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما