تازه های سایت

کد مطلب: 35857
26. تير 1397 - 0:32
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند خبر داد
آغاز روکش آسفالت و لکه‌گیری محورهای اصلی و روستایی نهاوند
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند از آغاز روکش آسفالت و لکه‌گیری محورهای اصلی و روستایی نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد موسی مؤمنی در حاشیه بازدید فرماندار نهاوند از ایمن‌سازی و لکه‌گیری محورهای روستایی شهرستان نهاوند اظهار کرد: در حال حاضر اداره راهداری شهرستان نهاوند در حوزه ایمن‌سازی راه‌های شهرستان اقدامات خوبی نظیر لکه‌گیری، نصب تابلوهای هشداری و ایجاد شیارهای طولی و عرضی انجام داده است.

وی ادامه داد: محور روستایی از نهری به‌طرف سه‌راهی فارسبان به طول بیش از 3 کیلومتر و به عرض 6 متر در حال روکش آسفالت است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند، گفت: دیگر محور روستایی که در حال حاضر عملیات روکش و لکه‌گیری در آن در آن انجام‌شده روستای ده‌موسی به‌طرف روستای کارخانه است که طول این محور نیز سه کیلومتر است.

وی افزود: از آن جا که یکی از رسالت‌های این اداره ایمن‌سازی راه‌ها پس از ساخت و تحویل از اداره راه و شهرسازی نگهداری و ایمن‌سازی است چندین محور اصلی همچون محور نهاوند بروجرد حدفاصل روستای میلاب و محور نهاوند به کرمانشاه قبل از پل حاج علی مراد را در دست اجرا دارد.

وجود 501 کیلومتر محور اصلی، فرعی و روستایی در نهاوند

فرماندار نهاوند نیز با بیان اینکه اداره راهداری در زمستان و تابستان با ایثار شرایط سرما و گرمای شدید را برای آسایش مردم فراهم می‌آورند، گفت: از این‌ پس رئیس اداره راهداری نهاوند موظف است دوشنبه‌ها با حضور بنده  بازدید از محورهایی که در حال فعالیت هستند و احیاناً مشکل‌دار هستند را ترتیب دهند.

مراد ناصری با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند درمجموع دارای حدود 501 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است، گفت: این مقدار از محورهای شهرستان در برخی نقاط دارای مشکلاتی هستند که بحمدالله با پیگیری‌های صورت گرفته اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند در حوزه نگهداشت و راه و شهرسازی در حوزه ساخت در حال رفع آن‌ها هستند که امیدواریم با توجه به اینکه نماینده شهرستان اعتباراتی در این خصوص جذب کرده است این مهم سرعت بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما