تازه های سایت

کد مطلب: 35840
15. تير 1397 - 17:08
کشتی خردسالان نهاوند قهرمان استان همدان شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی توتونی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این رقابت ها 109 کشتی گیر در قالب تیم های مختلف از 9 شهرستان استان همدان و انجام 120 مسابقه با یکدیگر رقابت کردند.

وی اضافه کرد: در این پیکارها و در وزن 32 کیلوگرم حسین فرجی از کبودرآهنگ، در وزن 35 کیلوگرم امیرمحمد گرجی از همدان الف، در وزن 38 کیلوگرم محمدکمیل جهانی نوین از همدان الف، در وزن 41 کیلوگرم عرفان جهانی نوین از همدان الف و در وزن 44 کیلوگرم ابوالفضل ملکی از بهار عنوان های قهرمانی را کسب کردند.
توتونی بیان کرد: همچنین در وزن 48 کیلوگرم امیر فیض الهی از نهاوند الف، در وزن 52 کیلوگرم امیرعباس دارابی نهاوند الف، در وزن 57 کیلوگرم یاسین فراهانی از ملایر الف، در وزن 62 کیلوگرم دانیال بیات از ملایر الف، در وزن 68 کیلوگرم مهیار خدارحمی از نهاوند الف، در وزن 75 علی غفاری از ملایر و در وزن 85 کیلوگرم علی ابوالفتحی از نهاوند الف بر سکوی نخست قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی نیز نهاوند الف با 219 امتیاز قهرمان شد، همدان الف با 210 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و ملایر الف با 142 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد.
نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور نونهالان اعزام می شوند.
این رقابت ها به میزبانی شهرستان فامنین از توابع استان همدان برگزار شد و تا ساعاتی دیگر مسابقات کشتی فرنگی نونهالان در همین شهرستان برگزار می شود.
هم اینک هشت هزار کشتی گیر در رده های سنی مختلف در استان همدان فعالیت دارند.

دیدگاه شما