تازه های سایت

کد مطلب: 35838
14. تير 1397 - 9:30
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر نهاوند با اشاره آغاز هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: یکی از وظایف سپاه حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که خوشبختانه در این راستا در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی از برگزاری تجمع عفاف و حجاب بانوان محجبه نهاوندی به‌ اتفاق خانواده‌های آن‌ها همزمان با این هفته خبر داد و گفت: در همین راستا بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی مختلف توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های تابعه سپاه ناحیه نهاوند تدارک دیده‌ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: امروز بدحجابی یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که سایر بخش‌های اجتماع را تحت تأثیر قرار داده و باید با این پدیده با برنامه‌های مختلف فرهنگی از درون خانواده‌ها و اجتماع برخورد کرد.

وی گفت: خانواده‌ها در نهادینه کردن باورها و ارزش‌های دینی افراد نقشی اساسی بر عهده‌دارند و از این طریق می‌توان با تشکیل جلسات فرهنگی آنان را نسبت به مسئله حجاب حساس کرد.

کریمی گفت: روز پنجشنبه 21 تیرماه به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب تجمعی با عنوان مدافعان حریم خانواده از ساعت 19 در پارک ولی عصر شهرستان نهاوند با حضور خانواده های نهاوندی برگزار میشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما