تازه های سایت

کد مطلب: 35796
31. ارديبهشت 1397 - 1:42
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: میزان وقوع جرم در نهاوند در دوماه گذشته ۷۹درصد افزایش یافته است اما در بحث کشف جرم در دو ماهه سال جاری نیز ۶۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم که این موضوع نشان‌دهنده تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نهاوند در تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان به برگزاری جلسات انس با قرآن ، برگزاری برنامه‌های آموزشی در مساجد از سوی افسران با تجربه نیروی انتظامی و همچنین برخورد نیروی انتظامی با روزه‌خواری طی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این راستا با هماهنگی پلیس اماکن عمومی و ادارات متولی غذاخوری‌هایی در سطح شهرستان‌ و جاده‌ها از قبل پیش‌بینی ‌شده تا مسافران از آن‌ها استفاده کنند.

ملکی گفت: در شهرستان نهاوند شاهد همکاری خوب و مناسبی بین نیروی انتظامی و اصحاب رسانه هستیم که با مدیریت پلیس و اصحاب رسانه بسیاری از موضوعات پلیسی و امنیتی به ‌خوبی کنترل و گزارش‌ شده است.

وی با بیان اینکه پلیس فتا در راستای فضای مجازی اقدامات موثری انجام داده است، عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه خطر و تهدید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به پلیس فتا مراجعه کنند و از رسانه ها درخواست میکنیم با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مردم را به استفاده از پیام رسان های داخلی تشویق کنند. 

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه بیان کرد: با تلاش مأموران نیروی انتظامی نهاوند در ۲ ماهه نخست امسال بر اساس آمار ۶۲ درصد افزایش ارزش ریالی قاچاق کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

سرهنگ منصور ملکی افزود: در میزان وقوع جرم در نهاوند افزایش ۷۹درصدی داشته ایم که در مقابل در بحث کشف جرم در دو ماهه سال جاری ۶۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم که این موضوع نشان‌دهنده تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به کشفیات انواع مواد مخدر عنوان کرد: در ۲ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کشفیات انواع مواد مخدر ۳۹ درصد افزایش داشته‌ایم.

ملکی بیان کرد : همچنین در ۲ ماه نخست امسال تصادفات جرحی درون‌شهری ۱۲ درصد و تصادفات فوتی برون‌شهری ۶۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است. ولی در تصادف جرحی برون شهری ۲۳درصد افزایش داشته ایم.

وی افزود: در بحث کشف عتیقه جات ۲۱ قطعه شی در دو ماهه سال ۹۶ کشف و ۷۵ قطعه شی در مدت مشابه سال ۹۷ کشفیات داشته ایم که افزایش بسیار خوبی در این زمینه توسط پلیس شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با بیان اینکه احساس امنیت به رشد و شکوفایی و اقتصاد منطقه کمک می‌کند، گفت: ازاین‌جهت پلیس با تمام توان خود به جهت ایجاد امنیت در شهرستان تلاش شبانه‌روزی دارد.

سرهنگ ملکی با بیان اینکه در ایام لیالی قدر نیروی انتظامی تدابیر لازم را در نظر گرفته است و ورود موتورسیکلت به داخل مصلی نماز جمعه را ممنوع کرده است ، افزود: محوطه مدرسه دهخدا در روبروی مصلی جهت پارک موتور سیکلت هماهنگ شده است ، که از مردم انتظار داریم در این ایام همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی نهاوند تاکید کرد: حضور شبگردها در مناطق مسکونی و تجاری زیر نظر نیروی انتظامی می باشد که آموزش و نظارت برعملکرد آنها به عهده نیروی انتظامی است ولی در بحث تامین هزینه این گروه از مردم تقاضا داریم حمایت و هکاری لازم را انجام دهند و هرگونه تخلف و موارد غیر قانونی را از طریق ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما