تازه های سایت

کد مطلب: 35795
31. ارديبهشت 1397 - 1:39
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان از نفوذ سامانه بارشی از فردا به استان خبر داد و گفت: طی مدت فعالیت این سامانه بارشی دمای هوای روزانه نیز بین يك تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از فردا با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی و مدل‌های خروجی هواشناسی، اظهار کرد: ورود این سامانه طی ساعات بعد از ظهر سبب رگبار، رعد و برق و بارش باران در برخی نقاط استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برخی ساعات وزش باد و غبار رقیق از فردا دور از انتظار نخواهد بود، گفت: وضعیت جوی پیش‌بینی شده تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان بیان کرد: طی 24 ساعت آینده  آسمان استان صاف تا قسمتی ابر و به تدریج با افزایش ابر همراه خواهد بود؛ در برخی نقاط استان احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی امروز یک درجه افزایش یافته است، افزود: از فردا به دلیل بارش دمای روزانه بین یک تا 3 درجه سانتیگراد در استان کاهش می‌یابد.

پیرتاج با اشاره به دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: کمینه و بیشینه دمای هوا در همدان 7 و 23 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

وی خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان را برشمرد و یادآور شد: رزن و نهاوند با دمای 6 و 25 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما