تازه های سایت

کد مطلب: 35791
30. ارديبهشت 1397 - 0:10
دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران گفت: بعید است درون دروازه تیم ملی تغییری رخ دهد و قطعا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیدهادی طباطبایی در رابطه با فهرست 35 نفره  تیم ملی، بازی‌های تدارکاتی پیش روی شاگردان کی‌روش و دروازه‌بانان این تیم گفت: کی‌روش بازیکنانی را می‌خواهد که کنار هم بتوانند تاثیرگذار باشند و به قول خودمان با هم هماهنگ و همراه و همفکر و کمک حال تیم ملی باشند. وقتی سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان منتخب خود را اعلام می‌کند دوست دارد بازیکنانی را کنار یکدیگر بچیند که با هم یکدل باشند. این موضوع خیلی اهمیت دارد، چون آرامش تیم ملی آن‌هم برای حضور در مهم‌ترین رقابت فوتبالی جهان خیلی مهم است.

وی درخصوص دعوت بیت آشور به تیم ملی بعد از حدود سه سال و نیم و اینکه در پستی که این بازیکن قرار دارد 2 بازیکن آماده به نام‌های وریا غفوری و رامین رضاییان هم حضور دارند، افزود: برای پست دفاع کنار همیشه بازی برای بازیکن وجود دارد چون ممکن است با تغییراتی که برای هر بازی مربی می‌دهد، دفاع‌های کناری عوض شوند. در جام جهانی فشار مسابقات بسیار زیاد است و قطعا تغییرات در هر پستی اتفاق می‌افتد و تیم ملی قطعا در هر بازی دست به تغییر سیستم بازی خواهد زد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی درخصوص نوع بازی تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: در بازی‌هایی که در جام جهانی مقابل حریفانی، چون پرتغال و اسپانیا که قدرت‌های فوتبال جهان هستند انجام خواهیم خواهیم داد قطعا بر اساس تفکراتی که کی‌روش دارد، ما بسته بازی خواهیم کرد و فضا را برای حریفانمان در تمام خطوط پر می‌کنیم و به آنها اجازه فضاسازی نخواهیم داد.

طباطبایی درباره دروازه بانانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند و اینکه گفته می‌شود شانس امیر عابدزاده برای بازی در جام جهانی زیاد است، اظهار داشت: دروازه‌بانانی که به اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی دعوت شدند همه عیارشان مشخص است. اینکه می‌گویند شانس امیر عابدزاده برای حضور در جام جهانی به عنوان انتخاب اول کی روش زیاد است به نظر من چنین چیزی نیست و بعید است که درون دروازه تغییری رخ دهد و قطعا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی در جام جهانی خواهد بود. فقط این روزها با توجه به انتقاداتی که از بیرانوند می‌شود، او باید خود را از نظر کیفیت بدنی و آمادگی به حد مطلوب برساند. در جام جهانی تجربه مهم‌ترین رکن است که بیرانوند باتجربه‌ترین دروازه‌بان حال حاضر اردوی تیم ملی محسوب می‌شود.

منبع: میزان

دیدگاه شما