تازه های سایت

کد مطلب: 35785
28. ارديبهشت 1397 - 20:15
برادر هواداری که در جریان بازی با ذوب‌آهن سکته قلبی کرد، به تشریح این حادثه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان که سه شنبه گذشته در چارچوب بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، با وجود صعود آبی پوشان اتفاق بدی برای یکی از هواداران این تیم رخ داد. داریوش سلیمانی، هوادار 51 ساله به دلیل مشکلات قلبی از سوی پزشکان برای حضور در ورزشگاه منع شده بود و به همین خاطر مجبور شد در منزلش بازی را تماشا کند، اما به دلیل هیجان زیاد دچار تنگی نفس و حمله قلبی شد و تلاش پزشکان جواب نداد و درگذشت.

 

کوروس سلیمانی، برادر این هوادار درباره این اتفاق گفت: برادرم به شدت به استقلال تعصب داشت و بیشتر زمان‌ها برای تماشای بازی‌های این تیم راهی استادیوم می‌شد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت پزشکان اجازه نمی‌دادند به استادیوم برود.

 

وی افزود: او به همراه دختر 17 ساله‌اش در منزل به تماشای بازی نشست و پسر 24 ساله‌اش راهی استادیوم شد. این درحالی بود که پزشکان گفته بودند نباید حتی بازی‌ها را از تلویزیون ببیند. او پس از گل قاسم حدادی‌فر به استقلال از حال رفت و مجبور شدیم با اورژانس به بیمارستان شهید لبافی‌نژاد پاسداران ببریم. متاسفانه او در بیمارستان تمام کرد و کاری از دست پزشکان هم برنمی آمد.

برادر هوادار استقلال خاطرنشان کرد: عشق داریوش به استقلال باعث این اتفاق شد. با وجود اینکه پزشکان او را از تماشای بازی‌های فوتبال منع کرده بودند، ولی باز هم بازی را تماشا کرد. هر چقدر هم به او گفتیم این کار را نکند، گوش نداد.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما