تازه های سایت

کد مطلب: 35612
15. فروردين 1397 - 18:16
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از حضور 30 هزار زائر در بقاع متبرکه نهاوند طی ایام عید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در نهاوند، اظهار کرد: امسال در 10 بقعه متبرکه شهرستان نهاوند طرح آرامش بهاری را برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی در این طرح در نظر گرفته شده بود، گفت:‌ برنامه‌ سال تحویل و مراسم 13 فروردین باعث استقبال زیادی از زائران شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با تاکید به اینکه متوسط30 هزار زائر در بقاع متبرکه نهاوند طی ایام عید حضور داشتند، افزود: در امامزاده جعفر(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) شاهد حضور زیادی از زائران بودیم.

وی با اشاره به اینکه امسال در امامزاده‌های روستاهای نهاوند زائران چشمگیری حضور داشتند، گفت: از پنج مبلغ بومی و پنج مبلغ اعزامی از قم مجموع 10 نفر در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان بهره بردیم.

اسدپور با اشاره به اینکه در امامزاده محمد و علی(ع) خیمه معرفت به صورت ویژه برپا شده بود، افزود:‌ در آستان امامزاده جعفر(ع) روستای کوهان و امامزاده ابراهیم(ع) نیز غرفه معرفت برپا شده بود.

وی با اشاره به ارائه جوایز به برندگان مسابقات فرهنگی در خیمه‌های معرفت، افزود:‌ ارائه مشاوره وقف، خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی و ... در خیمه‌های معرفت در دستور کار بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما