تازه های سایت

کد مطلب: 35559
10. فروردين 1397 - 0:10
مدیر بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند از مراجعه بیش از 7 هزار نفر به آزمایشگاه بیمارستان قدوسی نهاوند طی 6 ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نخستین جلسه کاری سال 97 بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند با حضور مسوولان بخش‌ها و واحدها در دفتر مدیر بیمارستان برگزار شد.

در این جلسه دو ساعته چشم‌انداز حرکت مجموعه در سال97 تشریح شد و پیشنهادات، راهکارها و ایده‌های کاربردی و فرایندهای اولویت‌دار ترسیم شد.

ابتدای جلسه مدیر بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوندی ضمن تبریک حلول سال نو و بهار پرطراوت و همزمانی این ایام با بهار معنویت از زحمات و همراهی همکاران در سالی که گذشت تشکر کرد.

حمید رضا سیف اشاره‌ای به تکنیک GTD یکی از کاربردی‌ترین تکنیک‌های مدیریت زمان کرد و گفت: این سیستم یک سیستم حمایتی است که اولویت‌ها را از سطح خرد به سطح کلان و بر اساس ترتیب اولویت و تمرکز بر روی برنامه‌ها مشخص می‌کند.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» افزود: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های امسال جمله بسیار مهمی فرمودند؛ ایشان در سالهای قبل معمولاً مسئولان را مخاطب قرار می‌دادند اما امسال از همه آحاد ملت خواستند که همه سخت کار و تلاش کنند.

مدیر بیمارستان آیت‌الله قدوسی نهاوند ادامه داد: ایشان تاکید بر تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی کردند و ما باید در این راستا قدم برداریم.

وی در ادامه با اشاره‌ به بخشی از  پیام نوروزی وزیر بهداشت که عنوان کرد« طرح تحول سلامت را با مدیریت بهتر و خطای کمتر ادامه خواهیم داد»، افزود: این مهم در صدر برنامه‌های ما قرار دارد.

سیف بیان کرد: با همت دولت تدبیر و امید و مساعدت‌های مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و حمایت‌های شبکه بهداشت بیمارستان شهید قدوسی روند رو به رشدی را در 6 ماه گذشته شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای راه‌اندازی بیمارستان تا انتهای شهریور یک هزار و 92 بیمار در این بیمارستان بستری شده است، افزود: از این تعداد 423عمل جراحی چشم، 80مورد عمل جراحی ENT و 245 مورد عمل جراحی عمومی انجام شده است.

 مدیر بیمارستان آیت الله قدوسی نهاوند خاطرنشان کرد: در این مدت 7 هزار و 98 نفر به آزمایشگاه بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به 658 مورد انجام سونوگرافی، گفت: یک‌هزار و 153 مورد انجام رادیولوژی ثبت شده اشت.

سیف با اشاره به 5 هزار و 499 مورد ویزیت پزشک عمومی ومتخصص، افزود: در بخش آی سی یو نیز که در اواسط بهمن ماه راه‌اندازی شد 13 بیمار بستری شده است.

در این جلسه در خصوص برنامه استراتژیک، برنامه عملیاتی سیاست‌های کلان بیمارستان، راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی، پیگیری پروانه بیمارستان، کاهش مصرف حامل‌های انرژی و کسورات بیمارستانی، عقد قرارداد با برخی بیمه‌ها، آمادگی برای انبارگردانی و کمبودهای اداری و تجهیزاتی بحث و تبادل نظر شد و 35 مصوبه به تصویب رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما