تازه های سایت

کد مطلب: 35466
27. اسفند 1396 - 13:56
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از آمادگی ۱۶ مسجد روستایی در نهاوند برای معتکف شدن جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام موسی محبی در نشست ماهانه کارکنان اداره تبلیغات اسلامی نهاوند که با هدف هماهنگی و برنامه ریزی طرح های فرهنگی و مذهبی این اداره برگزار شد، گفت: باید برنامه ریزی برای برگزاری مناسب برنامه اعتکاف، ارتحال امام (ره) و مناسبت های ماه رجب با دقت بیشتری انجام شود تا شاهد استقبال خوب نوجوانان و جوانان بوده و همچنین از لحاظ کیفی شاهد تحولات و بازخورد تاثیر گذار در مسائل فرهنگی باشیم.

حجت‌الاسلام محبی افزود: طی روزهای آینده در جلسه شهرستانی این ستاد، مباحث اعتکاف و نحوه برگزاری آن، نهایی خواهد شد و از تمام ظرفیت ها برای بهره برداری اقشار مختلف به‌ویژه جوانان از این مراسم معنوی و روحانی استفاده خواهد شد.

وی گفت: در راستای برگزاری مراسم معنوی و روح بخش اعتکاف هیئت امنای ۱۶ مسجد روستایی برای معتکف شدن جوانان اعلام آمادگی کرده اند.

کارشناس پشتیبانی فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند نیز در این نشست اظهار داشت: مراسم معنوی و روح بخش اعتکاف رجبیه در ۲۶ منطقه مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزارخواهد شد.

علی ترکاشوند گفت: برای برگزاری با کیفیت مطلوب این برنامه در سطح شهرستان نیازمند همدلی و همکاری هیئت امنای مساجد، روحانیون و اقشار تاثیر گذار با فعالان ستاد اعتکاف هستیم.

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت: اعتکاف فرصتی برای خلوت با معبود است که در آن شخص معتکف از مادیات بریده می‌شود و نفس خود را برای نزدیکی بیشتر به خدا پاک و صیقل می دهد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت:اداره تبلیغات اسلامی نهاوند مکان ثبت نام جوانان معتکف است.

حبیب سلگی گفت: ثبت نام از علاقمندان شرکت در مراسم معنوی و روحبخش اعتکاف ایام البیض ماه رجب از روز ۲۰ اسفند ماه در شهرستان نهاوند آغازشده است.

وی افزود: علاقمندان می توانند تا روز هفتم فروردین ماه با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی نسبت به ثبت نام در این مراسم اقدام کنند.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: سرانه نقدی هر نفر برای شرکت در این مراسم ۴۰هزار تومان است که این مبلغ بر اساس مصوبه اعضاء ستاد اعتکاف در نظر گرفته شده است.

دیدگاه شما