تازه های سایت

کد مطلب: 35444
25. اسفند 1396 - 13:34
کارشناس فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه نهاوند از برگزاری طرح آرامش بهاری در آستان ۸ امامزاده واجب التعظیم این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی سوری با اعلام این خبر گفت: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در ۸ امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان نهاوند برگزار می شود.

وی تبدیل بقاع متبرکه به قطب ‌های فرهنگی، نشر فرهنگ و معارف اسلامی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با روش ‌های نوین تبلیغی و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف نهاوند به امام زادگان مجری این طرح در سطح شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: شاهزاده محمد و علی(ع) شهر نهاوند، امامزاده مهدی(ع) شهر نهاوند، امامزاده ابراهیم(ع) روستای دره ابراهیم، امامزاده جعفر(ع) روستای کوهانی، امامزاده بلقیس و خاتون(ع) روستای دورانه، امامزاده فضل(ع) شهر برزول، امامزاده ابراهیم روستای عباس آباد، امامزاده یونس(ع) روستای مهین آباد از امام زادگان مجری این طرح هستند.

سوری برپایی خیمه‌ های معرفت کودک و نوجوان، مشاوره در موضوعات مختلف دینی و خانواده، تربیت فرزند، ازدواج، همسرداری و پاسخ ‌گویی به سئوالات شرعی، تبلیغ چند رسانه‌ای، عرضه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب را از جمله برنامه‌ های اجرایی طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

مهدی سوری به اجرای مراسم لحظه تحویل سال در محل امام زادگان شاخص این شهرستان اشاره داشت و عنوان کرد: در محل آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) شهرستان نهاوند مراسم ویژه تحویل سال جدید از نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شد و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و سخنرانی امام جمعه نهاوند از جمله برنامه های تحویل سال این آستان مقدس خواهد بود.

دیدگاه شما