تازه های سایت

کد مطلب: 35374
21. اسفند 1396 - 7:40
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: با سنت چهارشنبه‌سوری مخالفتی نداریم اما با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی در این شب برخورد جدی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از خانواده‌ها درخواست داریم که در ایام پایانی سال مراقبت‌های بیشتری از نوجوانان و فرزندان خود داشته باشند تا در آستانه سال جدید حادثه ناگواری برای خانواده‌ای به وجود نیاید.

وی اظهار داشت:  به دستگاه‌های اداری آموزش‌ها و آمادگی لازم ارائه شده و در صورت ضرورت می توانند با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در خصوص تمهیدات شب چهارشنبه آخر سال گفت: از ساعت ۱۶روز سه شنبه پیش از آغاز مراسم سنتی چهارشنبه سوری طرح ترافیک برای تردد خودرو و موتورسیکلت در معابر اصلی و پر رفت و آمد نهاوند اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: البته با ورود مواد محترقه به داخل شهرستان شدید برخورد کردیم و همه چیز تحت کنترل است.

ملکی گفت: کسانی که در شب چهارشنبه آخر سال، برای مردم مزاحمت ایجاد و به اموال عمومی تعرض کنند تحت تعقیب قرار می گیرند و با هنجار شکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد جدی خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی نهاوند با اعلام اینکه پلیس مکلف است این افراد را به مراجع قضایی معرفی کند، افزود: این موضوع به معنای مخالفت با برخی مسائل اجتماعی نیست، بلکه شهروندان باید بیاموزند که تحت چارچوب قانون حرکت کنند.

وی در ادامه به کشف بیش از کشف بيش از 32 هزار عدد انواع مواد محترقه درنهاوند خبر داد و گفت: ماموران پليس اطلاعات شهرستان حين گشت زني در يکي از محورهاي مواصلاتي يک دستگاه پژو حامل مواد محترقه را توقيف کردند.

وي افزود:خودرو مذکور به همراه راننده جهت بررسي دقيق به يگان انتظامي منتقل که حاوي بیش از 32 هزارعدد مواد محترقه بود که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان از شهروندان خواست در چهارشنبه آخر سال با رعايت حقوق ديگران از به خطر انداختن جان خود، فرزندان و ديگر افراد جامعه و ايجاد مزاحمت و ناراحتي براي شهروندان خودداري کنند.

ملکی افزود: در 6 ماهه دوم امسال تاکنون بیش از ۶۷۲ هزار عدد ترقه و مواد محترقه خطرناک کشف و ضبط شده است و در این راستا ۶‌ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال نیروی انتظامی با حساسیت خاصی با موضوعاتی که امنیت جامعه را به خطر بیندازند ورود می‌کند که یکی از مصادیق این موضوعات فروش و تهیه مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز است.

وی عنوان کرد: برخورد با عوامل تولید، فروش و عرضه مواد محترقه تا پایان سال در دستور کار پلیس قرار دارد و با هماهنگی با مقام محترم قضایی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

ملکی در پایان از مردم و شهروندان نهاوندی درخواست کرد که هرگونه مورد مشکوک درزمینهٔ تولید و توزیع مواد محترقه خطرناک را که امنیت جامعه و مردم را به خطر می‌اندازند را به پلیس 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما