تازه های سایت

کد مطلب: 35263
14. اسفند 1396 - 15:10
مرگ کاپیتان فیورنتینا بازتاب خبری و حواشی دردناکی داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مرگ داویده آستوری، کاپیتان 31 ساله فیورنتینا در صبح روز بازی این تیم مقابل اودینزه در هفته جاری سری A شوک بزرگی به فوتبال ایتالیا وارد کرد.

 او که شب قبل از بازی هنگام خواب به دلایلی هنوز نامشخص از دنیا رفت به گفته هم‌تیمی‌هایش هیچ گونه مشکل جسمانی نداشت. در همین راستا، اسپورتیلو، هم‌تیمی او آخرین فردی بود که قبل از مرگ آستوری با او ملاقات داشت. گویا این 2 پس از پایان بازی پلی‌استیشن در اتاق اسپورتیلو به قصد استراحت از هم جدا شدند. در این زمان، آستوری کفش‌هایش را در اتاق اسپورتیلو جا می‌گذارد و وقتی اسپورتیلو متوجه می‌شود و قصد بازگرداندن کفش را دارد، آستوری با اطمینان می‌گوید: نگرانش نباش. فردا می‌آیم و می‌برم! 

 

 فردایی که البته از راه نرسید! از سوی دیگر، دلاواله، رئیس باشگاه فیورنتینا ادعا کرد قرار بود دوشنبه (امروز) قرارداد آستوری با فیو تمدید شود و او تا پایان فوتبالش در فلورانس بماند. توافقات از قبل صورت گرفته بود و تنها شرایط بد جوی مانع تمدید قرارداد در روز چهارشنبه گذشته شد. خبر دیگر درباره این واقعه دلخراش اینکه، گزارش‌های اولیه از مرگ طبیعی آستوری حکایت دارد و قرار شده کالبدشکافی، حقیقت ماجرا را مشخص کند.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما