تازه های سایت

کد مطلب: 35238
13. اسفند 1396 - 15:03
مدیر درمانگاه تأمین اجتماعی نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 101 هزار نفر به درمانگاه تأمین اجتماعی نهاوند مراجعه و از خدمات آن بهره برده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، معصومه روزبهانی امروز در دیدار با فرماندار نهاوند گفت: در سال جاری درمانگاه تأمین اجتماعی نهاوند خدمات خوب و مناسبی را با توجه به امکاناتی که داشته به مردم نهاوند ارائه داده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 92 هزار نفر به پزشکان درمانگاه تأمین اجتماعی نهاوند مراجعه نمودند که در سال جدید تا امروز این رقم به بیش از 101 هزار نفر رسیده است که نشان‌دهنده استفاده بیشتر مردم از خدمات این درمانگاه است.

مدیر درمانگاه تأمین اجتماعی نهاوند با اشاره به نیاز درمانگاه به پزشک متخصص و اطفال افزود: در سال 96 با ورود یک دندان‌پزشک تعداد 2 دندان‌پزشک و یک دکتر داروساز به این درمانگاه افزوده‌شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر این آمادگی در این بیمارستان وجود دارد که در صورت وجود پزشک متخصص قلب، داخلی و رادیولوژی این بخش‌ها را فعال کرده و سطح ارائه خدمات خود را به مراجعان گسترش داد.

روزبهانی در ادامه گفت: همچنین تعداد مراجعه‌کنندگان در بحث پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و تزریقات در سال گذشته 119 هزار 328 نفر بوده که این رقم در سال جاری به 124 هزار 542 نفر رسیده است.

وی عنوان کرد: پرونده مزمن برای بیماران مزمن فشارخون، قلبی، بیماری اعصاب و دیابت در این درمانگاه تشکیل و هر دو ماه یک‌بار کل داروها در اختیار فرد بیمار قرارگرفته می‌شود.

مدیر درمانگاه تأمین اجتماعی نهاوند گفت: با افزود شدن نظام ارجاع داخلی اگر فرد بیمار نیاز به پزشک متخصص داشته باشد توسط درمانگاه در بیمارستان غرضی و آتیه همدان برای فرد بیمار از پزشک متخصص نوبت ویزیت گرفته می‌شود و بیماران به‌آسانی مورد مداوا قرار می‌گیرند.

همچنین طبق اعلام سازمان تأمین اجتماعی همدان، مدیریت درمان تأمین اجتماعی همدان به یک نفر پزشک عمومی به‌صورت تمام‌وقت جهت به‌کارگیری در درمانگاه نهاوند نیاز دارد.

متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به آدرس همدان خیابان بوعلی سیزده خانه جنب بانک رفاه مدیریت درمان تأمین اجتماعی مراجعه و یا با شماره تلفن 38261026-081 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما