تازه های سایت

کد مطلب: 35237
13. اسفند 1396 - 13:43
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از کشف بيش از 570 هزار عدد ترقه و دستگيري سه نفر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اشاره به اجرای طرح برخورد با فروشندگان و عرضه‌کنندگان مواد محترقه به صورت ویژه طی 6 ماهه دوم سال جاری اظهار کرد: اجرای این طرح در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته و به صورت مداوم عوامل انتظامی نسبت به این موضوع فعالیت می‌کنند.

وی از کشف مواد محترقه به دنبال اجرای این طرح خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مأموران انتظامی شهرستان نهاوند در خصوص برخورد با فروشندگان و عرضه‌کنندگان مواد محترقه، تعداد 571 هزار و 300 عدد انواع مواد محترقه کشف و سه نفر در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در توصیه‌هایی با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال به منظور پیشگیری از حوادث، بیان کرد: والدین در شادی‌های فرزندان خود مشارکت کرده و در تهیه وسایل آتش‌بازی بی‌خطر و مفرح آنها را همراهی کنند.

وی با تأکید بر اینکه والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش‌بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کرده و نظارت بر این موضوع را جدی بگیرند، افزود: قطع عضو، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است که با احتیاط و پرهیز از رفتارهای پرخطر در برخورد با مواد محترقه می‌توان از مواجهه با آن جلوگیری کرد.

ملکی خواستار مراقبت از رفتارهای خطرناک و ناهنجار در مواجهه با افراد توسط شهروندان در چهارشنبه پایانی سال شد و تصریح کرد: شهروندان در صورت لزوم و مشاهده اینگونه موارد، مراتب را به واحدهای گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما