تازه های سایت

کد مطلب: 35104
5. اسفند 1396 - 8:50
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: دانش‌آموز جودوکار نهاوندی موفق شد در مسابقات قهرمانی استان همدان مدال طلا را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دانش‌آموزان نهاوند در رشته‌های مختلف ورزشی استعدادهای خوبی دارند که باید در جهت کمک به آن‌ها تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف آموزش‌وپرورش علاوه بر اقدامات آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی است که شهرستان نهاوند در این زمینه ظرفیت‌های خوبی دارد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: درزمینهٔ ورزشی ابوالفضل روزبهانی از دانش‌آموزان خوب نهاوند موفق شد مقام اول استانی در مسابقات جودو را کسب کند.

وی گفت: روزبهانی دانش‌آموز سال پنجم دبستان زنده‌یاد علی‌رضا تجدد است که به این مقام دست‌یافت و ما باید کاری کنیم که استعدادهای ورزشی مانند این دانش‌آموز بتوانند شکوفا باشند.

 

 

غلامی همچنین اظهار داشت: درزمینهٔ علمی نیز دانش‌آموزان نهاوند در جشنواره‌های متعدد مانند جشنواره نوجوان خوارزمی موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌اند.

وی عنوان کرد: مرحله شهرستانی چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی در بخش ادبی با شرکت 200 دانش‌آموز دختر و پسر در دبیرستان دوره اول فرزانگان برگزار شد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی در محورهای فعالیت آزمایشگاهی، دست سازه، ادبی، زبان انگلیسی، هنر و بازارچه کار و فناوری در چهار مرحلهٔ آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در دوره سوم این جشنواره دانش‌آموزان دبیرستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان نهاوند در بخش بازارچه موفق شدند رتبه اول کشوری را کسب کنند.

غلامی در پایان گفت: امسال نیز باید سعی کنیم تا با استفاده از دانش‌آموزان خلاق بتوانیم رتبه‌های بیشتری در سطح استان و کشور کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما