تازه های سایت

کد مطلب: 35015
27. بهمن 1396 - 15:42
امام‌جمعه نهاوند گفت: شهدا با رشادت‌های بی‌نظیر خود برای همیشه جاودانه شدند و جمهوری اسلامی را در دنیا عزتمند کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره 8 شهید سرافراز روستای شریف‌آباد نهاوند گفت: شهدای عزیز دفاع مقدس برای همیشه در نزد مردم کشورمان عزیز هستند و وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اقدامات بسیار خوب و مناسب فرهنگی است که باعث می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان گسترش یابد چون هرچقدر نسل جوان بافرهنگ شهادت و با روش زندگی شهدا آشنا شوند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن توان مقابله بیشتری دارد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی و شبیخون فرهنگی به مبارزه باارزش‌ها و اعتقادات جوانان ایران اسلامی آمده است که دراین‌بین باید مراقب جوانان باشیم که نقش خانواده‌ها در این زمینه بسیار مهم است.

وی بیان کرد: دشمن در جنگ نرم درصدد سست کردن اعتقادات و ارزش‌های الهی و اسلامی مانند جهاد، شهادت و معنویات است و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و ارتباطی نسل جوان را هدف قرار داده است.

مغیثی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از انواع ترفندها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده‌اند و از این به بعد هم ساکت نخواهند شد و همیشه برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی اظهار داشت: به برکت خون مطهر شهدا و با حضور همیشه درصحنه مردم و با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی امروز در دنیا عزتمند است و در معادلات منطقه‌ای و جهانی نقش مهمی دارد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم که باید این راه را همچنان باقدرت ادامه دهیم تا انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی ادامه داد: درراه پیشرفت انقلاب اسلامی دشمن توطئه می‌کند و می‌خواهد انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد بنابراین باید طبق گفته رهبری انقلاب باید دشمن را بشناسیم و مواظب نیرنگ‌های آن‌ها باشیم.

مغیثی گفت: در طول سال‌های انقلاب هرکجا که به توان نیروهای خودمان اتکا کردیم موفق بوده‌ایم چون دشمنان هیچ‌گاه پیشرفت مردم ایران را نمی‌خواهند چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند.

وی در پایان گفت: همه ما امروز وظیفه‌داریم شهدا را بشناسیم و با عمل به شیوه و روش زندگی شهدا آن‌ها را الگوی زندگی خودمان قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما