تازه های سایت

کد مطلب: 34892
18. بهمن 1396 - 16:55
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان از امشب(شامگاه چهارشنبه) تا روز پنجشنبه بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج با اعلام این مطلب گفت: آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات رشد موقت ابر و وزش باد پیش بینی می شود و این وضعیت تا سه روز آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته به یک درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و بیشینه دمای این شهر 13 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

پیرتاج افزود: همچنین نهاوند با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کبودراهنگ با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

وی نسبت به احتمال ریزش بهمن در برخی از نقاط کوهستانی همدان هشدار داد و اضافه کرد: با توجه به بالا رفتن دمای هوا و افزایش احتمال ریزش بهمن توصیه می شود مردم در هنگام تردد در مناطق کوهستانی مراقب باشند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما