تازه های سایت

کد مطلب: 3489
29. مهر 1391 - 7:43
معاون پزشکب باشگاه استقلال از غیبت جواد نکونام در دیدار مقابل تراکتورسازی خبر داد.
خبری بد برای آبی های پایتخت
معاون پزشکب باشگاه استقلال از غیبت جواد نکونام در دیدار مقابل تراکتورسازی خبر داد.

نقل از فارس، دکتر امین نوروزی درباره آخرین شرایط جواد نکونام عنوان کرد: نکونام در بازی تیم ملی مقابل کره حدود ۷۰ دقیقه با دردی که در مچ پایش داشت بازی کرد و همین موضوع باعث شد فشار زیادی به پایش وارد شد. این بازیکن با غیرت و تعصبی که داشت ۷۰ دقیقه با وجود اینکه مچ پای راستش صدمه دیده بود برای تیم ملی بازی کرد و به دلیل فشار وارده، صلاح نیست فردا به میدان برود.

معاون پزشکی باشگاه استقلال اضافه کرد: نکونام نیاز به فیزیوتراپی دارد و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا وی را به بازی آینده استقلال برسانیم.

نوروزی درباره شرایط مهدی رحمتی گفت: این بازیکن در روزهای گذشته فیزیوتراپی انجام داده و تورم پایش کمتر شده است. رحمتی امروز تمرین مختصری انجام داد و احساس درد کمتری داشت.

وی خاطرنشان کرد: تست نهایی از این بازیکن فردا به عمل می‌آید اما با توجه به اینکه رحمتی امروز احساس درد کمتری داشت احتمال بازی کردن وی مقابل تراکتورسازی وجود دارد.

معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره مصدومیت آرش برهانی اظهار داشت: این بازیکن مشکل خاصی ندارد. برهانی از ناحیه عضله چهارسر دچار آسیب دیدگی جزیی شد اما برای بازی با تراکتورسازی مشکلی ندارد.

به گزارش فارس استقلال از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود

دیدگاه شما