تازه های سایت

کد مطلب: 34837
15. بهمن 1396 - 8:58
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند خبر داد
برگزاری مسابقه «پله‌های دانایی» در کتابخانه نهاوند
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری مسابقه «پله‌های دانایی» برای کودکان در کتابخانه عمومی نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، میلاد امینیان از برگزاری  مسابقه «پله های دانایی» با محوریت کتابخوانی در کتابخانه عمومی نهاوند خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در کتابخانه عمومی 9 دی شهر برزول برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه، جذب کودکان و نوجوانان کتابخوان است، گفت:‌ در این برنامه به اهمیت درک مفاهیم کتاب‌های خوانده شده، در قالب برنامه‌های جذاب و سرگرم‌کننده مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند بیان کرد: اجرای برنامه‌ها و مسابقات مهیج در ساختن تصویری به یادماندنی و دلنشین از محیط کتابخانه به ویژه برای رده سنی کودکان، تاثیر بسزایی در علاقه‌مندسازی این گروه از مخاطبین به مقوله کتابخوانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این برنامه، کتاب‌های «نوبت به نوبت» و «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع)، نوشته مسلم ناصری، برای کودکان قصه‌گویی شد، افزود: کودکان از هفته پیش با انتخاب یکی از کتاب‌های کتابخانه برای حضور در این مسابقه ثبت‌نام کرده بودند.

امینیان خاطرنشان کرد: در روز مسابقه با حضور در فضای مسابقه مار و پله، سئوال‌هایی طراحی و پرسیده شد و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا شد.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف و آموزش رفتارهایی در قالب این مسابقات به کودکان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما