تازه های سایت

کد مطلب: 34806
13. بهمن 1396 - 12:15
با حضور معاون استاندار همدان و به مناسبت دهه فجر چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور رضا قیاسی معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری همدان، چندین طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و افتتاح شد.

عملیات کلنگ زنی حفر و تجهیز چاه عمیق به‌منظور آب‌رسانی به سه روستای گره چغا، فیروزآباد سفلا و چم کبود با ۳۰۰ خانوار و حدود هزار نفر جمعیت بااعتباری بالغ‌بر ۴۸۰ میلیون تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی اولین طرحی بود که امروز با حضور مسئولان کلنگ زنی شد.

افتتاح مدرسه ۱۳ آبان در روستای شهرک نهاوند بااعتبار ۵۱۲ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۵۸۳ مترمربع در ۶ کلاسه دومین طرحی بود که توسط مسئولان افتتاح شد.

افتتاح مسکن روستایی روستای کهریز صلاح‌الدین با حضور معاون استاندار و مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان سومین طرحی بود که در دهه مبارک فجر در نهاوند به بهره‌برداری رسید.

علیرضا نثاری رئیس بنیاد مسکن شهرستان در این رابطه اظهار داشت: بهره‌برداری از پانزده هزار و چهارصد و پنجاهمین مسکن روستایی که از سال ۸۴ تاکنون در نهاوند ساخته‌شده است امروز افتتاح شد.

وی اظهار داشت: این مسکن این سیصد و هفتادمین واحد ساخته‌شده در سال جاری بوده که میزان اعتبار این طرح‌ها 850 میلیون تومان بوده است.

نثاری گفت: همچنین امروز بیست‌ودو هزار و سیصدوپنجاهمین سند مالکیت در شهرستان نهاوند به مالک اهدا شد.

 

1547557

1547560

1547559

1547556

1547558

انتهای پیام/

دیدگاه شما