تازه های سایت

کد مطلب: 34791
12. بهمن 1396 - 8:38
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: وقتی امسال نمونه‌های شهید «شوهانی‌«ها را در جامعه داریم به طور قطع فتنه‌‌های دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار بخشعلی کامرانی صالح در یادواره ۴۷ شهید نیروی انتظامی شهرستان نهاوند و گرامیداشت شهید پاسدار «احمد شوهانی» در مصلی این شهرستان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان انقلاب برای نابودی این انقلاب توطئه‌های بسیاری یکی پس از دیگری به پا کردند که خوشبختانه با رهبری امام خمینی(ره) و درایت مقام معظم رهبری و با حضور خودجوش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همه این توطئه‌ها نابود شدند.

وی افزود: جهل باعث انحراف در جامعه می‌شود و ولایت فقیه به عنوان چراغ نور هدایت و بصیرت است که می‌تواند ما را از این انحراف نجات دهد و در وصیت‌نامه همه شهدای گرانقدر ما نیز به حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: اگر شهدای ما نگذاشتند که انقلاب از مسیر اصلی آن خارج شود امروز هم همه ما وظیفه داریم که با پیروی از ولایت فقیه و‌ با بصیرت مسیر انقلاب اسلامی را طی طریق کنیم و مجالس شهدا و یادواره‌های شهداء در واقع برای همه ما مجلس عبرت هستند.

وی ادامه داد: ما باید دقت کنیم که امروز دشمنان ما در حوزه جنگ نرم و در شبکه‌های اجتماعی با فریب دنبال نابودی انقلاب ما هستند و وقتی ما امسال نمونه‌های شهید «شوهانی‌«ها را در جامعه داریم به طور قطع فتنه‌‌های دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

سردار کامرانی‌صالح ابراز داشت: امروز دشمنان ما روی جنگ نرم سرمایه‌گذاری کرده‌اند و یکی از این حوزه‌های جنگ نرم اعتیاد و مواد مخدر است و طی 10 ماهه اخیر 5.5 تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است که اگر این حجم مواد مخدر به گرم در سطح جامعه توزیع شود افراد زیادی را در جامعه به دام اعتیاد می‌انداخت.

وی یادآور شد: امروز همه ما و حتی خانواده‌ها نیز باید در امنیت کشور سهیم باشیم چراکه امروزه دیگر ترانزیت مواد مخدر مثل قبل نیست و آموزش اعتیاد به مواد مخدر از طریق شبکه‌های اجتماعی و در خانواده‌ها در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امروز شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک معضل شده است، افزود: استفاده از این شبکه‌ها اجتناب ناپذیر است چراکه سرورهای آنها در دست دشمنان است و دشمنان ما از طریق این شبکه‌ها به دنبال انفعال و موج‌‌سواری هستند و این مهم در فتنه‌های اخیری که در کشور اتفاق افتاد به خوبی مشهود بود و نشان می‌دهد که همه ما باید بسیار هوشیار و مراقب باشیم.

وی اظهار داشت: به طور قطع در آینده موانع پیچیده‌تری در مسیر انقلاب اسلامی ما قرار می‌گیرند که در این زمینه شهیدان ما چراغ راه ما هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب شهیدان ما ستارگانی هستند که ما باید به سمت و سوی آن‌ها بریم و از موانع، سختی‌ها و مشکلات مسیر انقلاب نهراسیم.

کامرانی صالح بیان کرد: ما باید از این یادواره‌های شهدا درس عبرت بگیریم و نباید اجازه دهیم که جهالت‌ها و بی‌بصیرتی ما را از شاخصه‌های این شهدا جدا کنند و از مسیری که این شهدا و شاخصه‌هایی که برای ما ترسیم کردند نباید کوچکترین انحرافی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما