تازه های سایت

کد مطلب: 34719
8. بهمن 1396 - 8:46
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با بیان اینکه فاز دوم شهرک گلخانه‌ای برزول را برای کلنگ‌زنی در دهه فجر معرفی کردیم، گفت: مساحت این شهرک 16 هکتار بوده و برای 100 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد باقری با بیان اینکه در شهرستان نهاوند در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه گلخانه‌ها انجام شده است، اظهار کرد: امسال 11 گلخانه در استان همدان پروانه تاسیس دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال در شهرستان نهاوند 11 گلخانه به نتیجه رسیده و به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شده است، ادامه داد: مساحت این 11 گلخانه 32 هکتار بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با بیان اینکه یک گلخانه 25 هکتاری در روستای بهرومند نهاوند ساخته خواهد شد، بیان کرد: برای ساخت این گلخانه 133 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و سرمایه‌گذار برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده است.

وی افزود: این گلخانه 22 هکتاری با نام شرکت ارکیده کشت ساخته می‌شود و بزرگترین گلخانه غرب کشور محسوب می‌شود و در مرحله معرفی به بانک است.

باقری با اشاره به اینکه10 نفر برای دریافت تسهیلات برای ساخت گلخانه با بانک معرفی شدند، تصریح کرد: این پروژه‌ها پس از دریافت وام شروع به ساخت و ساز می‌کند.

وی با بیان اینکه فاز دوم شهرک گلخانه‌ای برزول را برای کلنگ‌زنی در دهه فجر معرفی کردیم، ادامه داد: مساحت این شهرک 16 هکتار بوده و برای 100 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه حداقل اعتبار مورد نیاز برای ساخت شهرک گلخانه‌ای بزرول 16 میلیارد تومان است، افزود: این شهرک در مرحله کار‌های اداری بود تا به شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای واگذاری کنیم تا ساخت آن را آغاز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما