تازه های سایت

کد مطلب: 34717
8. بهمن 1396 - 8:40
فرماندار نهاوند گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام است لذا مسئولان با حضور در محلات مختلف علاوه بر تبیین عملکرد ها، مشکلات مردم را بررسی کرده و فقط به سخنرانی اکتفا نکنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در نشست ستاد دهه فجر نهاوند گفت: امید دادن به مردم با کار و خدمت به آنها عملی می شود لذا هر قدر بتوانبم برای مردم کار کنیم آنها را به آینده امیدوارتر کرده ایم.

وی گفت: امروز هر کسی مردم را از انقلاب و نظام ناامید کند و خدمات نظام را زیر سوال ببرد زیر چتر دشمنان نظام اسلامی قرار دارد.

حمیدوند افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و در لحظات حساس از انقلاب با تمام وجود دفاع کرده اند لذا مسئولان با تمام توان در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

وی ادامه داد: سه عامل مهمی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند رهبری ، دین مداری و مردم بودند که امروز هم این سه عنصر می تواند عامل تداوم مسیر انقلاب باشد.

فرماندار نهاوند افزود: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب این سه رکن مهم را هدف قرار داده و سعی دارد که با تضعیف آنها اهداف خود را عملی سازد.

حمیدوند گفت: با توجه به فرصت باقیمانده تا آغاز دهه فجر مدیرانی که طرحهای قابل بهره برداری خود را به ستاد دهه فجر معرفی کرده اند همه جوانب آنرا بررسی کرده و چنانچه طرحی وجود دارد که هنوز از نقایص جزیی برخوردار است در این مدت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

در دهه مبارک فجر امسال 52 طرح در نهاوند بهره برداری و عملیات اجرایی هشت طرح دیگر با مجموع بیش از 460 میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما