تازه های سایت

کد مطلب: 34670
5. بهمن 1396 - 8:52
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از پلمپ یک واحد دندان‌سازی که در امور دندانپزشکی مداخله می‌کرد خبر داد.

 مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: یک واحد دندان‌سازی که مداخله در امور دندانپزشکی می‌کرد، توسط معاون درمان و کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند پلمپ شد.

 وی اظهار داشت: این واحد متخلف صبح امروز با حضور مراجع قانونی و پس از جمع‌آوری تجهیزات دندانپزشکی پلمپ شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: به‌منظور جلوگیری از این مداخله‌ها و همچنین برخورد با این موضوع واحد معاون درمان شبکه بهداشت همواره فعال بوده و بر این موارد نظارت دارد.

وی عنوان کرد: واحدهای نظارتی شبکه بهداشت نهاوند با سرکشی‌های پی‌درپی به‌صورت آشکار و پنهان در راستای مقابله با این مداخلات باهدف جلوگیری از ضرر به مردم تلاش می‌کنند.

دارابی گفت: این واحد دندان‌سازی دریکی از مناطق شهر نهاوند مستقر بود که فرد دندان‌ساز اقدام به درمان غیرمجاز مردم می‌کرد.

وی افزود: این واحد پس از بازرسی‌های صورت گرفته با دستور مقام قضایی و با حضور نیروی انتظامی و توسط کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت پلمپ شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: این مرکز برای سلامت مردم عزیز نهاوند اهمیت زیادی قائل است و با این‌گونه موارد بدون مماشات و با همکاری سایر نهادها برخورد می‌کند تا بهداشت مردم به خطر نیفتد.

وی در پایان اظهار داشت: از مردم عزیز نهاوند هم درخواست می‌کنیم هرگونه مورد مشکوک درزمینهٔ مداخله غیرمجاز در پزشکی و دندانپزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت و مدرک را به شبکه بهداشت و درمان نهاوند اطلاع دهند تا سلامت مردم تأمین شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما