تازه های سایت

کد مطلب: 34652
4. بهمن 1396 - 15:59
معلم نهاوندی آمربه‌معروف که به‌شدت با ضربات چاقو مجروح شده است بعد از خروج از اتاق عمل با ابراز رضایت از این اقدام اعلام می‌کند که انجام امربه‌معروف وظیفه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، صابر طالبیان معلم نهاوندی که پس از انجام فریضه امربه‌معروف توسط دو جوان به‌شدت مجروح شده بود پس از چندین عمل جراحی از مرگ حتمی نجات یافت.

صابر نوه شهید حاج محمد طالبیان است شهیدی که معلم اخلاق شهدای گروه ابوذر بود که در سال 52 در مقابل ظلم ستم‌شاهی قیام کردند و 6 نفر از آن‌ها به شهادت رسید و شهید طالبیان نیز در دفاع مقدس آسمانی شد و پیکر مطهرش به وطن بازنگشت.

حالا صابر نوه شهید طالبیان بعد از خروج از اتاق عمل باغیرت مثال‌زدنی و با جوشش خونی که از شهید طالبیان در رگ‌هایش است از امربه‌معروف و نهی از منکر کردن بسیار خوشحال است در حالی که نزدیک بود این کار حتی به قیمت از دست دادن جانش تمام شود.

این معلم بسیجی و آمربه‌معروف پس از خروج از اتاق عمل در پاسخ به سؤال یکی از همراهان که از وی پرسید، "آقا صابر آیا با این دردسرهای که کشیدی ارزش داشت امربه‌معروف و نهی از منکر کنید؟ پاسخی غیرتمندانه و زیبا می‌دهد که در فیلم مشاهده می‌کنید.

 

*** دانلود کنید

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما