تازه های سایت

کد مطلب: 34634
3. بهمن 1396 - 15:08
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با سخنرانی فرمانده انتظامی استان همدان یادواره 47 شهید سرافراز نیروی انتظامی نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی نهاوند گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا ایران اسلامی در جهان و منطقه سرافراز است و به کشوری قدرتمند تبدیل‌شده است.

وی اظهار داشت: شهدای گران‌قدر کشورمان در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و امروز وظیفه ما نیز ادامه دادن راه شهدا است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: امروز نسل جوان جامعه در آماج حملات جنگ نرم دشمن قرارگرفته است که برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه می‌شود.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی با تقدیم شهدایی گران‌قدری که درراه امنیت و آسایش مردم عزیز ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند همواره آماده جان‌فشانی درراه انقلاب اسلامی است.

ملکی بیان کرد: امروز وظیفه ما عمل به وصیت شهدا و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب است و باید همواره یاد شهدا در جامعه جاری و ساری باشد به همین دلیل برای اولین بار یادواره 47 شهید سرافراز نیروی انتظامی نهاوند برگزار می‌شود.

وی گفت: این یادواره روز چهارشنبه ۱۱ بهمن با حضور خانواده‌های شهدا، کارکنان انتظامی و عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور نهاوند در مصلا نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: این مراسم ساعت ۹: ۳۰ صبح و با سخنرانی سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان برگزار می‌شود.

ملکی در ادامه گفت: برگزاری یادواره‌ها و مراسمات گرامیداشت شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد که به همین منظور باید سعی و اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم تا بتوانیم به‌تمامی اهداف خود در راستای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست‌یابیم.

وی افزود: توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان برای ترویج فرهنگ غرب در کشور با سرمایه‌گذاری‌های کلان با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد که به همین منظور باید خانواده‌ها به‌ویژه قشر جوان و نوجوان در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند تا تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما