تازه های سایت

کد مطلب: 34513
26. دى 1396 - 8:23
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: شهرداری گیان درآمدزایی منطقه گردشگری سراب گیان را در دریافت ورودی به سراب خلاصه نکند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری بابیان اینکه شهرداری گیان درآمد زایی را نباید در دریافت ورودی به سراب خلاصه کند، گفت: باید از طریق جذب سرمایه گذار و دریافت عوارض برای درآمدزایی برنامه داشت.

حمیدوند با بیان اینکه مردم مبلغ ورودی به این سراب گردشگری را رقم بالایی می دانند و نسبت به رقم آن معترض هستند، گفت: این درحالی است که براساس بررسی ها از مبلغ دریافتی برای ورودی به سراب در زمینه توسعه گردشگری منطقه هزینه نمی شود.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه ساخت سکوهای سراب گیان باید از طبیعت الهام بگیرد، تاکید کرد: شاید استفاده از سنگ های چینی طبیعی زیبایی سراب ها را افزایش دهد.

وی با تاکید بر ایجاد رقابت در زمینه جذب سرمایه گذار برای توسعه منطقه سراب گیان نهاوند، گفت: شهرداری گیان باید با جذب و کمک گرفتن از مشاور فنی توسعه این منطقه گردشگری را در برنامه قرار دهد.

حمیدوند بر تشکیل کارگروهی برای جذب موفق سرمایه گذار تاکید کرد و با بیان اینکه باید به استانهایی که دارای مراکز گردشگری هستند رفته و سرمایه گذار جذب کرد، گفت: میراث فرهنگی نهاوند در مورد سراب گاماسیاب پس از تحویل موقت آن از سوی منابع طبیعی ساماندهی منطقه را بصورت مزایده و قانونی انجام خواهد داد.

حمیدوند افزود: باید پارکینگ ها و سرویس های بهداشتی منطقه گردشگری سراب گاماسیاب ساماندهی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما