تازه های سایت

کد مطلب: 34331
15. دى 1396 - 15:16
امام‌جمعه نهاوند گفت: جبهه کفر و نفاق به سردمداری آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود و با همراهی سلطنت‌طلب‌ها و منافقین در پشت پرده حوادث اخیر کشور هستند و همواره در حال فتنه‌انگیزی بر ضد جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران همواره در حال ایجاد فتنه هستند و از هر روشی برای مقابله با انقلاب اسلامی مردم ایران استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: وقتی به جریانات اخیر و ایجاد اغتشاشات در کشور نگاه می‌کنیم به‌وضوح مشخص است که پشت پرده این آشوب‌ها چه کسانی هستند و از کجا هدایت می‌شوند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همه بدخواهان نظام مقدس اسلامی از آمریکای جنایتکار گرفته تا آل سعود و صهیونیست‌ها و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در این چند روز از ایجاد اغتشاشات در کشور خوشحال شدند و پیام‌های مختلفی در حمایت از آشوب‌طلبان فرستادند.

وی بیان داشت: ولی مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در نقاط مختلف کشور علی‌رغم همه مشکلات معیشتی و اقتصادی با هوشیاری کامل صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کردند و نشان دادند که درراه آرمان‌های انقلاب همیشه درصحنه حضور دارند.

مغیثی گفت: مردم ولایتمدار نهاوند نیز روز چهارشنبه در راهپیمایی باشکوهی که برگزار کردند با محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران، حماس ای کم‌نظیر آفریدند که باید از همه آن‌ها تشکر کرد.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که از ملت ایران سیلی خورده‌اند به هر نحوی می‌خواهند شکست‌هایشان از ملت ایران را با ایجاد فتنه و آشوب جبران کنند که همواره در این راه شکست‌خورده‌اند و از این به بعد هم شکست خواهند خورد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: با توجه به پیروزی‌های ایران اسلامی در منطقه و از بین بردن داعش، حامیان غربی و منطقه‌ای تکفیری‌ها عصبانی هستند چون ایران اسلامی بااقتدار نقشه‌های آن‌ها را در منطقه نقش بر آب کرد.

وی بیان داشت: امروز ایران عزت دارد باعظمت و اقتدار است و در برابر مستکبران باقدرت ایستاده است و در دنیا عزتمند و بااقتدار است که باید قدردان این نعمت باشیم.

مغیثی در ادامه خطاب به والدین گفت: والدین و کسانی که دغدغه نسل جوان رادارند و با نسل جوان و مسائل آموزشی آن‌ها سروکار دارند؛ باید نوجوانان و جوانان را توجیه کنید که آلت دست دشمن نشوند و این مملکت را بشناسند و بدانند برای انقلاب چندین هزار از بهترین فرزندان این مملکت فدا شده‌اند.

وی بیان کرد: دانش هسته‌ای، پیشرفت‌های علمی، دانش هوافضا، دانش موشکی و موضوعات دفاعی درگذشته نبوده است و از برکات انقلاب است و این را باید به نسل جوان گوشزد کنیم.

امام‌جمعه نهاوند در پایان خطاب به مسئولان گفت: همه مسئولان باید خدمتگذار مردم باشند و مشکلات آن‌ها را حل کنند و این خدمتگذاری باید برای مسئولان افتخار باشد.

وی اظهار داشت: کسی که خدمتگذار این ملت است باید افتخار کند و بحمدالله مسئولین در خدمت‌اند و باید مسئولان هرچه در توان دارند برای خدمت‌رسانی به این مردم بکار ببرند و کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما