تازه های سایت

کد مطلب: 34301
13. دى 1396 - 11:28
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند خبر داد
برپایی «سوگواره یاس نبوی» در ایام فاطمیه در نهاوند
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برپایی «سوگواره یاس نبوی» در ایام فاطمیه در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور در گفت و گو با خبرنگاران نهاوند با اشاره به اینکه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهریور ماه در نهاوند برگزار شد، اظهار کرد:‌ این مسابقات در بخش آقایان و خانم‌ها برگزار شد و نفرات برتر شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه در هر رشته سه نفر به مرحله استانی راه یافتند که در مجموع 18 نفر بودند، گفت: دو نفر از شهرستان نهاوند در رشته اذان و حفظ کل قرآن کریم در مرحله استانی حائز رتبه شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه 10 اسفند ماه طرح تربیت سراسری حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات با هماهنگی و همکاری اداره ارشاد و آموزش و پرورش برگزار می‌شود و محدودیت سنی برای شرکت در آن نیست.

وی از ثبت‌ نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از 18 آذرماه آغاز شده و تا 20 دی ماه ادامه خواهد داشت.

اسدپور با بیان اینکه در طول سال بر اساس مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنیم، بیان کرد: در ایام محرم ویژه برنامه طرح بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته وقف همایش یاوران وقف، تجلیل از هیات امنای مساجد و خادمین را در برنامه داشتیم، افزود: طی بهمن ماه نیز ویژه‌برنامه‌ای  به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بقاع متبرکه شهرستان نهاوند برگزار خواهیم کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با بیان اینکه برپایی «سوگواره یاس نبوی» را به مناسبت ایام فاطمیه در برنامه داریم، افزود: معرفی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س)، ترویج فرهنگ وقف، ایجاد فضای فرهنگی و معنوی در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان را از اهداف برگزاری این مراسم است.

وی بیان کرد:‌ آشنایی و ترویج سیره عملی حضرت فاطمه(س) در دفاع از حریم ولایت و امامت از اهداف برگزاری این مراسم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما