تازه های سایت

کد مطلب: 34299
13. دى 1396 - 8:23
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: تغییر و تحول چشمگیر در انجام تعمیرات داخل زندان و تامین بهداشت عمومی زندانیان نسبت به بازدید قبلی کاملاً مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد رضا مترقب رئیس کل دادگستری استان همدان به همراه خانجانی معاون قضایی و بازرس حقوق شهروندی استان همدان و جمعی از مسئولین قضایی با حضور در زندان نهاوند از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده این مجموعه قرار گرفتند.

هیات بازدید کننده ضمن بازدید از قسمت های مختلف زندان نهاوند شامل افسرنگهبانی، بند جوانان، بندهای 1و2، بهداری، باشگاه و آشپزخانه با زندانیان بندهای داخله دیدار چهره به چهره داشتند و به سوالات و مشکلات قضایی آنها پاسخ دادند و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس زندان نهاوند و کارکنان وی افزود: تغییر و تحول چشمگیر در انجام تعمیرات داخل زندان و تامین بهداشت عمومی زندانیان نسبت به بازدید قبلی کاملا مشهود است.

محمدرضا مترقب اشراف و اطلاعات دقیق رئیس زندان نهاوند و کارکنان وی از وضعیت زندانیان وابراز رضایت زندانیان از مسئولین زندان را از نقاط قوت این مجموعه برشمرد.

انتهای پیام/خ

دیدگاه شما