تازه های سایت

کد مطلب: 34279
11. دى 1396 - 23:28
فرماندار نهاوند گفت: اعضای ستاد بحران نهاوند باید اطلاعات محلی خود را بروز کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در ستاد بحران این شهرستان با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه اضطراری، سنجیدن آمادگی ارگان ها و سازمان های مربوطه و ستاد مدیریت بحران، با توجه به قرار گرفتن نهاوند روی گسل زلزله است، گفت: مدیران شهرستان و اعضای ستاد بحران از اطلاعات خوبی برخوردارند ولی این برای ما کافی نیست.

وی گفت: اعضای ستاد بحران باید در آمادگی ۱۰۰ درصد از لحاظ اطلاعات محلی و همچنین اعزام نیروهای امداد و نجات به منطقه باشند.

حمیدوند همچنین گفت: تاکید ما در حوزه اطلاع رسانی مدیران برای خروج از شهرستان به فرمانداری، به همین خاطر است که در صورت برگزاری این چنین جلسات و مانورها یا حتی بروز حوادث بتوانیم پاسخگو باشیم.

فرماندار شهرستان نهاوند تاکید کرد: مدیران در صورت عدم حضور در شهرستان باید حتماً جانشین خود را به فرمانداری معرفی کنند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان نیز گفت: برای مدیریت بحران باید به دوعامل حضور به موقع اعضای ستاد بحران و ارائه اطلاعات لازم توسط اعضای ستاد بحران به تیم های امداد و نجات شهرها و استانهای معین  توجه کرد.

حمید عرفی گفت: ما در استان همدان و شهرستان ها با آماده کردن نقشه های پهنه بندی و اطلاعات دقیقی که از سوی مسئولین محلی داده می شود می توانیم خودمان را برای بحران آماده ‌کنیم تا بعد از وقوع حادثه دچار سردرگمی نشویم.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان گفت: وقتی فرماندار به عنوان مقام ارشد شهرستان وظیفه خود را به خوبی انجام دهد نتیجه اش حضور به موقع اعضای ستاد و در نهایت خدمات رسانی به موقع است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما