تازه های سایت

کد مطلب: 34206
6. دى 1396 - 8:43
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری ۱۰ گفتمان دینی همزمان با سالروز حماسه ۹ دی و با موضوع بصیرت افزایی در مساجد این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ترکاشوند در جلسه هماهنگی برنامه های ۹ دی نهاوند گفت: در راستای گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ۱۰ گفتمان دینی باموضوع بصیرت افزایی در مساجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار خواهدشد.

وی افزود: در این گفتمان ها که همزمان با اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء در مکان های کوهانی، برزول، گیان، گنبد کبود، توانه، فیروزان، شهرک و مسجد سیدالشهداء، مسجد جوانان و مسجد مهدیه برگزار می شود پیرامون اتحاد و حفظ وحدت به‌عنوان یک ضرورت برای نظام اسلامی تاکید خواهد شد.

وی گفت: این گفتمان ها باسخنرانی روحانیون طرح هجرت و مستقر برگزار می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند نیز با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: این روز یادآور حماسه شکوهمند پیوند عاشورایی مردم ولایت مدار ایران با ولایت مطلقه فقیه و ارزشهای والای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام موسی محبی گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با خلق حماسه ۹ دی به دشمنان ثابت کردند که برای دفاع از ولایت فقیه و آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی سر از پا نمی شناسند.

حجت الاسلام محبی جریان فتنه سال ۸۸ را اتفاقی ندانست و گفت: ساده لوحانه است اگر بگوییم جریان فتنه به خاطر شکست انتخاباتی بوده چون در این جریان کور مشخص شد بعضی از سفارتخانه های خارجی نیز در امور ایران مداخله داشته اند.

وی گفت: ولایت فقیه همواره کشور را در معرض تهدیدها و آسیبها بیمه کرده و مردم ولایمتدار و شهیدپرور ایران با تمام وجود گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هستند.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: پیام اصلی و محوری ۹ دی همراهی مردم با ولایت فقیه است.

حبیب سلگی اظهارداشت: پیام ۹ دی بصیرت و پیمان همیشگی مردم با ولایت است که باید از این روزها درس بگیریم چون پشتیبانی از رهبر انقلاب حلال همه مشکلات و خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان است.

وی اظهار داشت: ۹ دی را نسل سوم و چهارم انقلاب به وجود آوردند و با بصیرت خود اجازه ندادند انقلاب لطمه ببیند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما